אישה בשמים

ל' בתשרי

.

בשמים של בדיל

מתוח כבל

ואישה הולכת עליו.

לאט.

רחוק מתחתיה אף אחד לא יודע

על האישה

ההולכת לבדה

על כבל מתוח בשמים אפורים.

גם הציפורים

אדישות אליה

ואין אף עין שתראה אותה במסעה

ואיך היא מועדת בכל פעם לשבריר

ואיך היא מוצאת

שוב

את האיזון.

פורשת ידיה ומחדשת

את אחיזתה באויר.

ואם למטה ירים איש את ראשו באקראי

ואם ילכד מבטו במבט האישה

ואם היא תראה שאין הפתעה או פחד במבט שלו

המלווה אותה כשהיא ממריאה

.

 

מלמעלה, תעופו.

תגים: ,

13 תגובות to “אישה בשמים”

  1. שועי Says:

    הלו, הלו, זה שאני בעל כרומוזומים xy עדיין לא אומר שגזרו לי ולשכמותי את הכנפיים ואת שיווי המשקל. כלומר, אולי אפשר להשאיר לי ולחבריי הגברים איזה זיק של תקוווה להתגבר על הגרואוויטציה (-:
    וגם הזכרת לי שיר של דן פגיס המדבר על ונוס ממילו שזרועותיה אויר.

  2. דורית Says:

    מקסים!!!!

  3. mooncatom Says:

    נכון
    ש ו ע י
    נכון,
    אבל שם השיר הוא 'אישה בשמים',
    מה אני יכולה לעשות?
    כנפיך במקומן מקופלות,
    אל דאגה!

    ד ו ר י ת
    תודה עם אותו מספר סימני קריאה.

  4. דודו פלמה Says:

    מיכל, שיר שמגלה לי את חוויית המעוף של מי ש"פורשת ידיה ומחדשת
    את אחיזתה באויר". גורם לי לנסות לעוף עם הבנת כל מה שמגביל.
    (ועוד הערה, מעומק הַגֶנִים הפולניים) תיזהרי לא להתקרב יותר מדי לשמש.

  5. mooncatom Says:

    ד ו ד ו
    היורה יורד כאן ממש ברגעים אלה!
    עננים אפורים נוסעים,
    וקרעי תכלת מבצבצים,
    השמש רחוקה,
    אבל אנצור את ההזהרה.
    תודה.

  6. קרן שחר Says:

    רציתי להגיב עם תמונה, אבל אין אפשרות לטעון אחת פה…
    הצטערתי אבל מצאתי חלופה. תגובה עם שיר של זלדה:

    יש כי אראה את עצמי
    וצלול מבטי ושקט
    ככוכב-
    כאילו חלק הנני
    מאפלולית הערב,
    או עמק באחת הארצות הרחוקות
    הזורחות, השוקקות,
    לא חזתה עין-בשרי מעולם.
    רק שיח קטן על חוף אי-זהב,
    או אד
    בחלל האויר המתוק,
    וכאילו תמותי לגווע.

    כבר מתי ואינני,
    כבר חמקה נשמתי
    מגופי החמים.

    אז תתנני טרף ללעגם
    (להעיר האני מעלפונו),
    ופתאום-
    מלא כל תבל
    ימים ואש,
    רק רקע בוער
    לבשרי הבוכה,
    לרוחי הנבהל,
    רק רקע
    ללב מלא בושה.

  7. mooncatom Says:

    תגידי,
    באמת קוראים לך
    ק ר ן ש ח ר ?

    סתאאאם…
    יפתי הקצוצה,
    תודה על השיר של זלדה,
    כמה יפה גם הוא.

    תבואי תמיד.

    • קרן Says:

      למען הסדר הטוב, שמעתי על עוד 2 קרן שחר אחרות
      אבל לאור זה כשסגרנו את הפינה הזו, אחזור רק ל-קרן.

      בשבוע שעבר הלכתי לאיבוד בים וכשחזרתי לעצמי ראיתי שאני הולכת לכיוון יפו, הבנתי שאני מחפשת פעמונים שמצלצלים ברוח במקום של ארי.
      בא לי לחזור ולחיות שוב בתוך הספר הקסום הזה….

      שבת רגועה

  8. mooncatom Says:

    קרן יקרה,
    ריגשת אותי נורא, חיבוק לך,
    שבת שלום ושלווה לך ולשניים הנוספים.

  9. טלי Says:

    כמה עצוב כרטיס הציפור הזה!

  10. mooncatom Says:

    נכון, עצוב.

  11. עינת Says:

    עצוב מדי.

להשאיר תגובה

