המסע לצפון [1]

ז' בחשוון

הציפורים נודדות דרומה, ואילו אני, עשיתי מסע אל הצפון. טוב, בסך הכל לגליל העליון, נו אתם יודעים, לצפון. נסעתי לפגוש את הציפורים, בתקווה לכמה שיותר מהן, מכל הסוגים והמינים שיִקַרו על דרכי.

הייתי במקומות יפים נורא, מושבות עתיקות שבכל אחת מהן רציתי לקנות לי בית קטן וישן ולהשאר. אבל בסופו של דבר גם אני עברתי במקומות האלה כמו ציפור נודדת: נחה מעט, אוכלת, שותה, וממשיכה לעוף הלאה.

          

באלוני אבא שהוא מושב שבנוי על הכפר הטמפלרי וולדהיים, פגשתי תרנגול שַׁבְשֶׁבֶת בראש הכנסיה. הוא לא ממש הראה לי את הכיוון צפונה, אבל בכל זאת המשכתי. בכפר כנא פגשתי יונה עם עלה של זית, ובשמורת החולה* גיליתי שיש מבצע 'אנפה לכל ג'מוס'. בראש פינה פגשתי אווז לבן, על תיק משובץ, ואווז משובץ בלי תיק, שניהם רקומים בחוט אדום**. ובבת שלמה, בדרך חזרה, פגשתי גבר מקסים.

 

————————————————

* כאן מגיע פרק מסעיר בצַפָּרוּת שלי, שעליו אספר מחר.

** הרוקמת (אוספת ותופרת) המקסימה היא סיגל מרקו מ'בד-בדים', שבמקום הכי גבוה בראש פינה העתיקה. אם אתם מזדמנים לשם, תציצו.

 

תגים:

6 תגובות to “המסע לצפון [1]”

  1. אומנית זעירה Says:

    איזו תמונות מקסימות!
    זה גבר מבת שלמה עם פוזה של גמל שלמה, באמת כובש!

  2. mooncatom Says:

    גמל שלמה זה גדול!!!
    תודה אומנית.
    (אז את בפיצוץ אישיות?
    חשבתי שאת כבר תמר וזהו…
    טוב, בלבלי אותו)

  3. דודו פלמה Says:

    אז היית קרוב,
    שמעתי את זה בקריאת העגורים.

    אין כמו מסע אל הצפון ואני שאני
    תמיד שם כולם נושא הרוח אלי

    שכולם באים אל הצפון והצפון איננו מלא

  4. mooncatom Says:

    הייתי, הייתי,
    ואף חלפה לה במשק כנפיים המחשבה בראשי:
    איזה כיף לדודו שהוא כאן כל הזמן,
    בוודאי שחלפה.
    ואז, גם אני חלפתי…

    ארבעתלפים שקנאים דודו,
    זה היה יפה!!!!
    אבל על זה, מחר.

  5. טלי Says:

    כבר אמרתי שאני אוהבת את הבלוג שלך, מיכלינקה?

  6. mooncatom Says:

    די, די, די,
    עוד!!!!!

כתיבת תגובה

