ציפורי נוצה עפות בקבוצה

כא' בחשוון

הנה נגמר אוקטובר, הציפורים עוברות ונודדות, וכמעט זמן להפרד.

לא, לא ממש. רק הידיעה הזו שצריך להמשיך ולנדוד גם אנחנו, הלאה.

אז היום הציפורים האסופיות, הציפורים האחרות שצריכות גם הן להקה

עוד כמה ציוצים אחרונים (כמעט) בסלט מעורבב כמו שאני אוהבת

כמה זוגות קצת מוזרים, כמה יחידים מסעירים

עוד כל מיני עובדות לא חשובות אחרונות (כמעט),

עוד כמה נוצות מרהיבות אחרונות (כמעט)

אתר צילומי ציפורים נפלא, ועוד אחד

מחול הציפורים על החוטים (צולם או נעשה לא ברור)

 ועוד דינמיקה קבוצתית, דומה אבל שונה לגמרי

גילוף חותמת נוצה, המון סבלנות לעשות והמון סבלנות לצפות

ואחרון, בשביל ליבב קצת, בכל זאת סתיו והכל… טניה דיוויס, מדברת על להיות לבד, עם המון ציפורים מסביבה. יפה.

.

.

תגים:

6 תגובות to “ציפורי נוצה עפות בקבוצה”

  1. דודו פלמה Says:

    מיכל סליחה, אבל השמועות שאת מפיצה
    אודות מותי קצת מוקדמות והרבה מוגזמות.

    הדודו האחרון שאני מכיר נצפה לאחרונה
    ביום ו' 29 באוקטובר כשהוא יושב ובוהה
    במסך המחשב בבלוג המכונה סלט מחשבות.

    קצת קשה היה לשער אילו מחשבות חלפו
    במוחו, כי כידוע לכל הדודו לא ניחן ביכולת
    חשיבה יתירה. לעומת זה ידוע שסלט מחשבות
    זה המזון האהוב עליו ביותר לארוחת – הבוקר,

    ואת, אל תתני לעובדות לבלבל אותך והמשיכי
    להסליט לדודו סלט של מחשבות לארוחת הבוקר (-:

  2. mooncatom Says:

    הדוֹדוֹ ההוא,
    המנוקד בחוֹלם, כי הוא מין ציפור חלוֹם,
    שונה מאוד מאוד (חוץ מאולי ההבעה האווילית החיננית?!)
    מהדוּדוּ הזה,
    שלא במקרה בכלל,
    מנוקד בשוּרוּק,
    שכן הוא ציפור שיר,
    והוא מן ציפור,
    שאני מאוד אוהבת כשהיא מגיעה לסלט שלי!
    והוא, לא רק שלא נכחד,
    אלא שהוא בריא ושלם ושמח וטוב לבב,
    לעוד שנים ארוכות ורבות.

    מקווה שהסלט ימשיך להיות ערב,
    ושתהיה שבת נעימה,
    צוויץ.

  3. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה, גם אני תמהּ

    דודו חי וקיים, מה זאת אומרת? לפעמים הוא קצת כמו שור בלי ראש
    אבל גם אם כבר אי אפשר שיהיו לו ציפורים בראש
    הן כנראה נדדו ללב או לבטן

    ודודו, בשבילי סלט מחשבות הוא לא מזון,
    אני לוגם אותו עם קש,
    ולפעמים המחשבות מתבלבלות כסלט קצוץ דק

  4. mooncatom Says:

    דודו חי וקיים (ובועט) וכותב!
    ולשתות את הסלט שלי בקש…
    מממ… זה מאוד מעניין,
    אפילו נחמד,
    אם כמו בירה,
    זה יכול לעלות לראש!

    תודה שועי,
    ושבוע טוב,
    צוויץ.

  5. טלי Says:

    מממ…יאמי…סלט מחשבות צבעוני בקש, עם לגימה שעושה הרבה הרבה רעש…

    לו הייתי ממרקרת את כל התמונות/ציפורים/עניינים כאן שנוגעים לי באיזושהי נקודה בלב, היה לי מסך צהוב. רק שתדעי.

    (-:

  6. mooncatom Says:

    זה הרי כל הכיף של הקש,
    הרעש הזה… ברור!
    מסך צהוב כמו מקור של שחרור?
    סבבה!
    תודה טלי,
    זה טוב לי לשמוע.

כתיבת תגובה

