חתולה שחורה [15]

כב' בחשוון

.

המקום הזה היה מפחיד, אני זוכרת אור חזק, רעשים חזקים שלא הכרתי ואנחנו הצטופפנו בגוש הקטן שלנו, בתוך זיכרון של חלב חמים וליקוקים. הייתי קטנה מאוד, ישנתי עם אחי ואחותי על משהו וורוד ורך עם ריח של המקום הקודם. אני כבר לא זוכרת אותם כמעט בכלל וגם לא מה היה קודם. איש גדול עשה רעש מפחיד לידנו, אישה קטנה עמדה לידו, כשהיא הסתכלה עלי הלב שלי התחיל לדפוק מהר מהר ויצא לי מן גרגור כזה שאף פעם לא יצא, פחדתי. האיש לקח אותי ושם אותי בידים של האישה ואני צעקתי עליה הכי חזק שיכולתי וזינקתי וטיפסתי ועמדתי לה על הראש והרגשתי שהיא קופאת אז תקעתי את הציפורנים טוב טוב. ואז הייתי במקום קטן וחשוך והכל קפץ ורעד וניסיתי לצעוק ולא יצא לי קול רק יללה קטנה שעצבנה אותי אז יללתי אותה עוד ועוד עד שהיינו במקום כחול עם אור נעים והיא עמדה שם והסתכלה עלי. אז הלכתי לי סביב סביב והשתנתי, הייתי חייבת, חייבת. היא הרימה אותי ושמה אותי בתוך חול גרגרי משונה אבל היה לי נעים להשתין ולחפור ולהעיף אותו. הסתובבתי לי והיה שם עוד הרבה מקום והיו הרבה דברים מעניינים ודברים לקפוץ עליהם ולטפס עליהם ולהיות גבוה והסתובבתי וסימנתי הכל. כשהתעייפתי הלכתי אל האישה ששכבה וראיתי שהכי נוח לי במקום שהיה בו עיגול כזה של היד שלה ליד הראש אז שכבתי שם והרחתי אותה וסימנתי גם אותה. היא שמה עלי את היד השניה שלה אז גירגרתי והיה לי טוב פתאום. הרבה זמן עבר מאז*, הייתי איתה בהרבה מקומות, התרגלתי אליה ואל רוב הדברים המשונים שהיא עושה. אני אוהבת שהיא מלטפת אותי, ומידי פעם אני נושכת ושורטת אותה בשביל להראות לה את זה.  אני נותנת לה לשים את הראש שלה בתוך הבטן שלי אפילו שאני לא מבינה למה היא עושה את זה.

.

————————————————

* בשלושים באוקטובר 1998 היא נכנסה לחיים שלי. שתים עשרה שנים זה המון זמן. גם אני התרגלתי אליה ואל רוב הדברים המשונים שהיא עושה. מה אני יכולה לעשות, ציפור הנפש שלי היא חתולה.

תגים: ,

14 תגובות to “חתולה שחורה [15]”

  1. סתיו אדם Says:

    אהבה …

  2. אומנית זעירה Says:

    בא מהלב ננעץ בלב. מקסים, מיכל.

  3. mooncatom Says:

    הי לכם!

    ס ת י ו

    אהבה גדולה,
    שלמה ונקיה.

    ת מ ר

    מהלב,
    כל כך הכי הכי.

    ת ו ד ה !!

    שימחתם אותי.

  4. שחר שילוח Says:

    מה יש לומר? הזדהיתי מאוד

  5. דודו פלמה Says:

    מתוך הזדהות עם מיעוטים כל מה
    שנותר לי זה רק לשיר שיר לשונרא:

    גר לו שונרא שחור בשכונה
    וכל איש את השונרא שנא
    אך השיר לא על זה תסלחו
    רק על איך שלא סבלו אותו וכו'…

    יש אומרים שידוע
    כי חתול שחור מזל ביש הוא מביא
    אך עד כה רבותי
    המזל הביש הוא דווקא לחתול.

    כל היום מגרשים את הנ"ל
    מכבישים מדרכות ובכלל
    אך השיר לא על זה תסלחו
    רק על איך שהם רדפו אותו וכו'…

    יש אומרים שידוע…

    אם רצה עם שונריתא לשיר
    נאלץ להגר מן העיר
    אך השיר לא על זה תסלחו
    רק על איך הם יללו יחדיו וכו'…

    יש אומרים שידוע…

    כה אומלל מלפנים ואחור
    כי שחור מן השחור הוא שחור
    אך השיר הוא על זה – נא לזכור
    מה נורא להיוולד חתול שחור.

    יש אומרים שידוע…

  6. mooncatom Says:

    מוצ"ש נעים,
    חברים!

    ש ח ר

    את מכירה את זה
    מקרוב, קרוב, קרוב,
    איייי…
    (כן, זה גם מסוכן)

    ד ו ד ו

    פעם היה לי שכן,
    שלא היה מתאפק והעוויה חמורה מאוד היתה עולה על פניו,
    בכל פעם שחתולי היתה על הגדר המשותפת…

    ותודה על השיר.

    מ י א ו ,
    ושבוע טוב.

  7. תמי ברקאי Says:

    גם אני מזדהה וגם חתולי הפרטי שלי, עד כמה שחתול יכול להיות פרטי של מישהו, שהרי בטבעו יש משהו כל כך חופשי
    וזה אכן מופלא שהם מצליחים להתרגל אלינו ולמוזרויותינו, ומאפשרים לנו לחיות לידם, ומוכנים ליישר אותנו כשצריך, עם איזו נשיכת נזיפה קטנה או מייאו רוטן ומנומק היטב.

  8. mooncatom Says:

    וואלה,
    ת מ י,
    חתול פרטי זה אוקסימורון?
    בחיי…
    אני באמת מודה לה על הנזיפות הקטנות האלה,
    אחרת הייתי טועה לחשוב שהיא פרטית שלי.
    שיעור באהבה ורכושנות.

  9. טלי Says:

    אני לא מהחתולאים אבל אני כן מהקוראים ולמדתי כבר להכיר את חתולי וירטואלית, כרטיס ציפור לחתולה זה גאוני, גם אם זה מחייב הדחקה עזה של פטר והזאב….(-:

  10. mooncatom Says:

    טלינקה,
    כפי שראית אולי מהדיאלוג שלי עם תמי מעליך?
    כל עניין החתולאות, מחייב סוגים שונים של הדחקה…
    זאת חיה טורפת אחרי הכל.
    נמר חברבורות של ממש.
    חתולי מוסרת: מיאושקי!

  11. מאיה Says:

    זה נורא יפה… כמה כיף זה ללטף פרווה חמה ולהירגע…אולי הכי מרגיע שיש

  12. mooncatom Says:

    נכון מאיה'לה,
    חיבוק לך אחותי.

  13. עינת Says:

    מרגש.
    בממדים.

להשאיר תגובה

