השיר של הירח

.

למעשה

אני מחכה

(שאף אחד לא יטעה בי)

מחכה במאמץ רב.

והספרים, השינה, הנסיעות, העבודה, הרוח בשערי,

הכל רק קופסה: בתוך קופסה: בתוך קופסה: ובתוך: ציפיה לרגע

של היסח דעת שבו זה יקרה.

והירח: סהר כתום ושמן

הירח: פלח של פרי בשל

הירח: חותך את הפְּנים אל התוך:

שמישהו

כבר

יבוא

יקח ממני את עצמי

.

תגים:

8 תגובות to “השיר של הירח”

  1. רוני Says:

    עצמך המוצלחת, אני מוכנה לקחת אותה לשישבת, לטפל בה, להאכיל אותה היטב. את תשני בינתיים, ותקבלי את עצמך המוצלחת בחזרה בדמדומי שבת.
    (אני מחפשת להיות מישהי אחרת, מישהו אחר, רק לכמה זמן, לנשום. we make a good couple)

  2. mooncatom Says:

    אההה…
    את מתכוונת אחלפות?
    כמו לי ואורה,
    את תבהי בירח ואני אטגן שניצלים?
    אני צריכה לחשוב על זה…
    תודה רוני!

  3. רוני Says:

    איך גילגלת אותי מכל המדרגות. ראיתי את זה.
    בסדר. הלכתי לטגן שניצלים. (באמת באמת.)

  4. mooncatom Says:

    סתאאאם…
    תאמיני לי,
    לבהות בירח?
    את תשנאי אותי!

  5. דודו פלמה Says:

    היי מיכל,
    קודם כל אני קורא יֶרַחְ – כמו יֶרַחְ בּוּל.
    יש לזה צליל כנעני כזה שגורם לי לחשוב על
    עמוס קינן (ואז אני נזכר ברונה קינן ויאללה חפלה).

    ועכשיו גילוי נאות.
    יש לי את 'נשיקה של טבחית' מאת מיכל שטיינר!
    את קרוב לודאי יודעת על הלקות הנפשית שלקיתי בה ושמונעת ממני לקרוא פרוזה. אז בינתיים דבר לא השתנה. אבל נתתי את הספר לביתי עינת (35) עם הוראה להגיד לי איך הספר (עינת נמצאת היום במצב שבו נמצאתי אני בגילה, זוללת ספרים שאינה יודעת שובעה).
    עינת סיימה אותו תוך שעה וחצי והתקשרה מיד כדי לדווח שמאוד נהנתה (אני מאמין לה, הילדה לא יודעת לזייף מחמאות באופן מחפיר ממש), ושבזמן שקראה בו הוא ניראה לה כספר קליל וכיפי, אך לאחר שסיימה עלתה בה תחושה שמעבר לקלילות שלו ישנו בו הרבה עומק וגם קצת עצב.

    אז זהו, הנה סיפרתי לך. ושבת שלום לך ולכל
    ציפוריך ולחתול השומר עליהם בבית שליד הים.

  6. mooncatom Says:

    דודו יקר.
    קודם כל הידד, ונשיקה לעינת!
    שנית, אומר לזכותו (הגנתו) של ספרי,
    שיש בו הרבה מין השיריוּת,
    ובכלל, אם עינת קראה אותו בשעה וחצי,
    לך זה יקח שעתיים מקסימום…
    אבל בכל מקרה,
    אני בטוחה שכבר קראת מספיק פרוזה,
    אז יש לך פטור.

    שבת שלווה גם לך,
    ו…חתולי מוסרת שהיא חתולה.

    ת ו ד ה !

  7. טלי Says:

    מיכלינקה,

    ראה ראיתי את הירח הזה, אבל רק כי מישהי טרחה להסב אליו את תשומת ליבי…
    (-:

    (מה, כאילו, להפוך את זה לגמרי למועדון של שיחות פרטיות ולנזוף ברוני בפולניות מעושה על זה שהיא רק עשתה אטנדינג בפייסבוק ולא באה על אמת לחגיגה הפנקסית?…חיכיתי לך, רוני (-: )

    שיטת ההחלפות של לי ואורה ביניכן יכולה להיות מרתקת, אם כי נועזת מאוד (גילוי נאות: לא הייתי עושה החלפות כאלה עם אף אחד, אבל זו אני, לא מחייב אתכן).

    דודו, עינת צודקת. וכיוון שמה שכתבתי על הספר צריך לחכות להקלטה ולשידור ברדיו בטרם יפורסם, זה ייקח זמן…אבל הספר מתוק להפליא וגם יותר עמוק מזה, ויש בו פירורי לחם מכאן, מהבלוג, שמיכל פיזרה למען הציפורים.

    וחוצמיזה, כדי להתקשר גם לפוסט, בכל זאת, חברה שלי כתבה פעם שיר על ירח חצי פיתה (-:

  8. mooncatom Says:

    קודם כל,
    באמת נראה כמו
    'שולחנה של טלי בבית הקפה של הבלוגיאדה'
    מ ג נ י ב !

    ושנית,
    אי טלי, אי אי אי,
    נעים נעים נעים.

    ושלישית,
    גם לי יש שיר עם 'חצי מנה'

    חיבוק לך טלינקה.

להשאיר תגובה

