כולם מסתכלים!

                                                                                      טו' בכיסלו

שתי חברותי הטובות שוקדות עכשיו על משהו ענק. אחת מהן, צנועה עד כדי מגזימה בצניעותה, ומוכשרת עד כדי מוגזמת בכישרונה, מקפידה להראות לי שלמרות שהיא עובדת מאוד קשה, היא עוקבת אחרי הבלוג שלי בדרכה המקורית. היא שולחת לי מדי פעם את היצורים המופיעים בו עם תוספת משובחת משלה.

אם תכנסו, תוכלו לראות משחק רשת חדש, חכם וממכר מאי פעם, שקוראים לו 'IncrediLand' בעברית 'אינקרדילנד', ואת המקור של העיניים האלה.

עכשיו תבינו, שיהיה ברור, מי שציירה אותן ואת כל מה שמסביבן, ואני מדגישה: את הכל, היא חברתי היקרה, היא יצרה את הדמויות המקסימות והמצחיקות והמרגשות האלה, והיא זו שמזיזה אותן באנימציה משובחת, אנימציה קלאסית אמיתית.

ואילו החברה השניה, צנועה לא פחות, עושה את העבודה שמאחורי הקלעים ומעצבת את הממשק של המשחק. יש עוד אנשים יקרים, שהגו, מנהלים, מתפעלים ומתכנתים את המשחק, אבל על המראה שלו כולו, אחראיות שתי הצנועות. אז תכנסו, תראו במה מדובר, ומשם הדרך לאושר כבר תהיה ברורה מעצמה.

כנסו, כנסו!

תגים: ,

2 תגובות to “כולם מסתכלים!”

  1. טלי Says:

    מסקרן…

    אני לא בטוחה אם כדאי לי להכנס ולהתמכר או שיותר בטוח שלא, אבל הלינק נראה סופר דופר מקצועי (ובניחוח אמריקאי מאוד, לא בטוחה אם זה טוב או רע, נראה ליש גם וגם).

    סחתיין על החברותיים שלך ובהצלחה!

  2. mooncatom Says:

    טלי, את חייבת פשוט לראות במה מדובר,
    אין לי בכלל ספק שאת תאהבי את המשגעים האלה.
    בעניין הניחוח האמריקאי את צודקת לגמרי,
    כן, זה הסגנון שהולך היום…חחח…
    אבל תכנסי לפחות לראות את היצורים
    ואת השטויות שהם עושים, ואת הסאונדים המתוקים וכו'.

    תודה!

כתיבת תגובה

