קָצוּב, מָדוּד

כט' בכיסלו

               .

               הפחד שר בקלישאות

               ומנגן באקורדים הכי פשוטים,

               הוא בא רק בשחור,

               one size.

               .

תגים:

6 תגובות to “קָצוּב, מָדוּד”

  1. טלי Says:

    צמרמורת

  2. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    זה יפה מאוד, הזכיר לי התחלה של שיר של חזי לסקלי מ"סוטים יקרים", שראה אור אחר פטירתו:

    "חיברתי משלים, משלי רבקה
    משלי רבקה שאין פחד
    בליבם"

    לא יודע למה, זאת האסוציאציה הראשונה שהיתה לי (-:

  3. דודו פלמה Says:

    פחד, מילה מאוד מפחידה.

    כמו שלכל איש יש שם

    כך לכל איש יש צבע אחר לפחד.

    הפחד שלי הוא לבן!

    אבל יותר מכל אני פוחד

    מהפחדים של אימא שלי.

  4. mooncatom Says:

    הו, כמה מפחיד
    היה להעלות שיר על פחד…

    ט ל י

    כרגיל,
    במקום להגיד לך ללבוש סוודר,
    אני אומרת:
    ת ו ד ה .

    ש ו ע י

    אסוציאציה מעניינת,
    גם מחמיאה יש לומר…
    ת ו ד ה .

    ד ו ד ו

    אני יכולה להבין
    איך הפחד לבן,
    בהחלט.
    והפחדים של אמא מפחידים.
    ת ו דה .

  5. הופ Says:

    …אבל מה שטוב ב-one size זה שהוא אף פעם לא גדול מדי עליך :)

    (תגובות מאוחרות ואופטימיות, פרט מס' 2)

  6. mooncatom Says:

    (או פרח מס' 2)
    איזה בן אתה!
    one size זה בד"כ קטן…

להשאיר תגובה

