שלוש פעמים אני

ד' בטבת

               .

               מכל קצה שבו אני נמצאת

               אני יכולה לראות

               גם את הקצה השני

               שאני נמצאת בו

               .

תגים: ,

9 תגובות to “שלוש פעמים אני”

  1. דודו פלמה Says:

    היי מיכל,
    כאשר אני נמצא בסיטואציה דומה שבה אני מתקשה לזהות איזה מכל ה"אניים" שלי הוא אני (או אולי באיזה מהם אני נמצא עכשיו), אני נזכר ב"הרצוג" של סול בלו (הרצוג, ניצול שואה ופרופסור לפילוסופיה באוניברסיטה אמריקאית) שסטודנט מעצבן שואל אותו רגע לפני תום השיעור "איך תוכיח לי שאני קיים?" שאלה שצריך שלוש שנים, לפחות, כדי לענות עליה, הרצוג לא מתבלבל ועונה לו: "אז מי זה שואל?" ואז אני מבין שאין לי ברירה ומחליט (-:

  2. mooncatom Says:

    דודו יקר,
    דווקא השיר הוא סוג של
    השלמה עם קיומם של כמה אניים,
    והרצוג הוא ספר שנתן לי כמה תובנות מאוד טובות על עצמי,
    למרות שכשהתחלתי לקרוא רק רציתי כמובן לרצוח אותו…
    הוא מבריק.

  3. דן Says:

    1 ) אוהו , ממש שמחת אניים כאן…

    2) מתוך ספרו של יעקב רז – "שיחות מטורפות "

    "מי אני?"
    "מי שואל?"

    3) ה א נ י הוא שחש , לעיתים, שאינו אני – אלא מי?

    4) ולסוגיית שני הצדדים

  4. mooncatom Says:

    הי דן,
    שמחת אניים אכן!
    מצטערת,
    בשבילי ג'וני עדיין לוקחת בהליכה…
    ת ו ד ה.

  5. רות Says:

    האניים האלה , המרובים,הם כמו נגנים בתזמורת , הם עוקבים אחרי אני מנצח.

    המרובעים שלך זו טריטוריה מוגדרת של יופי מזוקק.

  6. רות Says:

    ואני מעדיפה את ג'ודי קולינס אהובתי

  7. mooncatom Says:

    מה גם היא שרה את זה? נהדר.

    רותקוּ,
    האני המנצח מתחלף תדירות
    ובאופן גחמתי, הלא כן?
    ובעניין היופי המזוקק?
    חיבוק לך סבתא'לה!

  8. הופ Says:

    מזדהה. וגם לחלוטין לא.

  9. mooncatom Says:

    אלא מה,
    אף לך, לפחות שני אניים.
    לפחות.

להשאיר תגובה

