מרחק

ה' בטבת

               .

               קודם כל להתגבר על המרחק בין יכולה ולא,

               בין חייבת לבין בשום פנים ואופן,

               זאת עבודה לחיים שלמים את אומרת

               ומתעוררת.

               .

תגים: ,

6 תגובות to “מרחק”

  1. talila Says:

    איזה יופי.
    כל המרובעים האחרונים שלך (גם כשאני לא כותבת)

  2. רויטל כרם Says:

    מתעוררת ומאירה. מקסים

  3. דודו פלמה Says:

    היי מיכל,
    המרובעים שלך
    כל כך עגולים
    שזה תענוג צרוף.

  4. mooncatom Says:

    טליללה, רויטלי,
    וסתם (לא, לא סתם, רק בלי שום טל בשם…) דודו!

    אני טובלת לי במחמאותיכם החמימות,
    וזה נעים ביום חורפי שכזה.

    תודה
    תודה
    תודה.

  5. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    לצערי לא הייתי כמעט בשבוע האחרון ליד אינטרנט, למעט דקות ספורות
    מכל מיני סיבות (אף אחת מהן לא משמחת במיוחד)… אבל המרובע שלמעלה גרם לי שמחה וזה לא מעט כרגע, תודה (-:

  6. mooncatom Says:

    שועי יקר,
    אני שמחה לראות, שלמרות כל המעקשים,
    גם העלית רשומה חדשה
    ואפילו קפצת לבקר אצלי, ואני שמחה
    שלא יצאת מהביקור בידים ריקות.
    מקווה שדברים ישתפרו לך,
    הנה, יש עכשיו קרן שמש
    בדיוק כשאני כותבת את זה.
    סימן? בטח!
    ת ו ד ה .

להשאיר תגובה

