+

                                                                  יד' בטבת

               .

               היום הזה

               הוא זוג

               גרבים

               חדשים.

               .

תגים:

14 תגובות to “+”

  1. תמי ברקאי Says:

    יום שמחליקים לתוכו בשמחה והוא עוטף בנעימות.

  2. mooncatom Says:

    שיהיה לך
    ב ד י ו ק ,
    יום שכזה.

  3. דודו פלמה Says:

    היי מיכל, קלעת לדעתו של ש. הוגו ברגמן במאמרו על הנס:
    "היינו, אנו שוכחים בחיי יום-יום את האופי המופלא של הדברים, שהם בריאוֹת חדשות הנבראות מרגע לרגע. 'שעת כושר' פירושו שאנו מפקיעים את עצמנו מן השכחה של ההרגל; וכשאנו רואים את העולם כהוויתו, הרי כל דבר שבו נעשה לנו לנס. האיש שעינו פקוחות יכול לראות את הפלא שבכל דבר". ש. הוגו ברגמן

  4. mooncatom Says:

    ואתה דודו,
    הזכרת לי את זה:

    למדני, אלהי, ברך והתפלל
    על סוד עלה קמל, על נוגה פרי בשל,
    על החרות הזאת: לראות, לחוש, לנשום,
    לדעת, לייחל, להכשל.

    למד את שפתותי ברכה ושיר הלל
    בהתחדש זמנך עם בוקר ועם ליל,
    לבל יהיה יומי היום כתמול שלשום,
    לבל יהיה עלי יומי הרגל.

    /לאה גולדברג, שירי סוף הדרך

    יום נעים וחדש לגמרי!

  5. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    כרגיל, תודה על שאת גורמת לי לחייך
    ואם יותר לי להוסיף אינטרפרטציה אישית:

    היום הזה
    הוא זוג גרביים גרוּבים
    על שתי
    אזניי

  6. mooncatom Says:

    שועי יקר,
    אני יודעת שמדונה לא ממש כוס הוויסקי שלך…
    אבל אני מתה עליה
    ועל הגרוּב שלה!

  7. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    בזמן אמת, נניח באייטיז-ניינטיז (הייתי ילד אייטיז) לא היה דבר רחוק ממני, גם באשר לפופ, מאשר מדונה (העדפתי בסוף האייטיז את שינייד אוקונור של האלבום הראשון, The Lion and the Cobra ואת ביורק של ה-Sugarcubes, שעד היום אני רואה באלבומיהם פופ-עלית, אח"כ גם טניטה טיקראם; אבל גם קודם בלב האייטיז העדפתי את סינדי לאופר ואת אליסון מוייאט. חוץ מזה היו אז גם דיויד בואי, פול יאנג, הווארד ג'ונס, ניק קרשו, אלפאוויל, ברונסקי ביט, הקומונרדס, סטינג ופיטר גבריאל, הפט-שופ-בויס, Talking Heads) . אבל עם השנים למדתי לכבד ולחבב, לפחות את הדברים הישנים שלה (גם אם לא לחבב ממש). לעומת זאת, פופ שאסור לי לשמוע מסיבות בריאות הם: אבבה, מודרן טוקינג, והקרפנטרס. כל אחת מהלהקות האלה עשויה לגרום לי לתגובות בלתי רצוניות קשות, בחיי. (-:

  8. שוֹעִי Says:

    ושכחתי בגזרת הבלתי נסבלים בעיניי את בוני אם.
    שזו כבר החיה הגדולה מבבל בעיניי.
    עושה לי עד היום צרבת.
    לכן הדחקתי.
    עכשיו יש לי צרבת.

    אני הולך לחבוש גרביים על אזניי.

  9. mooncatom Says:

    שועי,
    מכל מה שכתבת,
    היחידים שאולי נריב עליהם יהיו אבבא…
    יש לי חולשה חזקה לסוכר הזה.
    אודיע לך מבעוד מועד,
    שתספיק לגרוב את אוזניך היטב.

  10. טלי Says:

    גרביים על האוזניים.

    הממ…הארת מחדש את כל סוגיית גמדי הבית, אדונילי (-:

    (לא מאמינה אשתה צריך תרגום אבל אם כן, תשאל את הילדודס)

  11. טלי Says:

    אשתה?!? שאתה!

    (-:

  12. mooncatom Says:

    אוי,
    ואני אפרופו גרביים
    חשבתי על הרד הוט צ'ילי פפרס…
    וטלי אם את צריכה תרגום,
    תבקשי משועי!!
    הא הא.

להשאיר תגובה

