פנקסים

                                                                                   טו' בטבת

.

המילה באה אלי. מתרפקת עלי.

מיללת ומתחננת. מילה/גורה/חפונה.

מילה זה לא תינוק,

את לא מבינה?

.

.

תגים:

7 תגובות to “פנקסים”

  1. דודו פלמה Says:

    היי מיל,

    מילה היא לא תינוק

    אבל לתינוק כורתים

    ברית עם המילה.

  2. דודו פלמה Says:

    תיראי איך מיכל הפכה למיל (שזה מילה במיל)

  3. mooncatom Says:

    וואו דודו,
    הייתי בטוחה שזה בכוונה!
    איזה טעות נפלאה!
    כבר כשהייתי תינוקת
    נהייתה לי ברית מילה
    התחלתי לדבר ממש ממש ממש מוקדם
    (ואבא שלי אומר שלא הפסקתי לרגע מאז…)
    למזלי, לא נדרשתי לוותר על חתיכה מהגוף
    בברית המילה שלי.

  4. טלי Says:

    מיכלנקה!

    השיר הוא בוקס בבטן והפנקסים, אח, הפנקסים….((-:

    הפנקסים הם סוג של welcome back

    איזה יופי!

  5. mooncatom Says:

    welcome back
    את בעצמך!!!
    ת ו ד ה,
    טלינקה.

  6. פנקסי קבלות וחשבוניות Says:

    בדרך כלל שאני חושב על פנקסים, בגלל העבודה בבית הדפוס, אני חושב על קבלות, חשבוניות וכל מיני כאלה… כבר שכחתי למה התאהבתי במקצוע וכמה נייר יכול להיות יפה.

    • mooncatom Says:

      בגילגול הקודם שלי הייתי גרפיקאית,
      הסתובבתי הרבה בבתי דפוס,
      משמח לשמוע דפס שמאוהב במקצוע שלו,
      שיודע שנייר הוא דבר יפה.

      ת ו ד ה.

להשאיר תגובה

