הירח הוא סירה

ג' בשבט

    ~

היום השמים הם הים

והכל מותר

לבכות ולצחוק גם

ובגלל זה אני שר

    ~ 

הדגים בשירה אותי מלווים

הי תראו

זה לא דגים

אלה כוכבים

    ~ 

השמים עמוקים

אבל למי זה איכפת

אם הירח הוא סירה

ובו אני שט

    ~ 

הדגים בשירה אותי מלווים

הי תראו

זה לא דגים

אלה כוכבים

    ~ 

 

    ~

הירח היום כל כך יפה, ונזכרתי בשיר קטן שהיה בספר שלי והוצאתי בסוף. שי הלחין את השיר הזה מתנה ליום ההולדת שלי, לחן יפה נורא, שמח ולירי ביחד, וכשהוא יקליט אותו אני מבטיחה להביא אותו לכאן. אז בינתיים רק המילים, לכבוד סירת הירח השטה בשמים הלילה.

    ~

7 תגובות to “הירח הוא סירה”

  1. טלי Says:

    זה נראה מוכר כזה, הייתי בטוחה שזה שיר שהיה באחד מפסטיבלי הילדים העתיקים…(ואני מתה על פסטיבלי ילדים עתיקים. זאת מחמאה, למקרה שהיה ספק).

  2. דודו פלמה Says:

    הירח הוא סירה.

    הירח הוא חיוך (

  3. mooncatom Says:

    וואלה טלי,
    בדיוק,
    זה השיר שהפסיד ל:
    למה ככה הגדולים,
    שועלים ושועלים…

    דודו,
    זה הכי חיוך שאפשר.
    חתול צ'שייר ישב אתמול בערב
    על עץ התות שלי!

    תודה חברים,
    שוטו בשלום.

  4. מיכל Says:

    מיכל יפהפה!
    והכל מותר – תודה על התזכורת באה לי בדיוק בזמן
    כן כן זה בסדר מותר לי.

  5. mooncatom Says:

    אני אוהבת כשזה קורה,
    שימחת אותי מיכל!

  6. הופ Says:

    שיר מקסים.
    ומה שנחמד זה שגם כשהשמים והים הפוכים, הדברים המופלאים נשארים מופלאים – בין אם אלו כוכבים נופלים או דגים מעופפים)

  7. mooncatom Says:

    בוקר טוב הופ!

    בוקר טוב לי לגמרי,
    עם צרור תגובות משמח!


    וכוכבים שעושים בועות
    ודגים שרים בשני קולות.

להשאיר תגובה

