מקבץ מתוק

ח' בשבט

דיווח של רותי אחותי (שביקרה בקו יצור של קרמבואים עם שלושת הבנים שלה, בן 4, בן 8 ובן 40): אין דבר יותר טעים בעולם מקרמבו טרי.

דיווח של תמי חברתי (שקיבלה קרמבו במתנה מגרמניה): קרמבו עברי, אוכל בלי מלח, קרמבו גרמני מגונדר.

סוגיה שהעלתה טלי עמיתתי: איך אתה אוכל* את הקרמבו שלך?

               

סקר (שערכה חברת שטראוס): גילה כי 69% מהאוכלוסייה מעדיף לאכול את הקרמבו בדרך הראשונה, כלומר להתחיל מלמעלה ובשיטתיות להגיע אל הביסקוויט בסוף, 12% מעדיפים בדרך השנייה, הווה אומר לאכול את הבסקוויט ראשון ואז את השאר, 10% אוכלים את העוגייה ואת השוקולד ביחד (שלא ברור לי איך עושים את זה ונשארים בחיים), ו-4% אוכלים בצורה שונה בכל פעם שהם אוכלים את הקרמבו (כרגיל, אני תמיד במיעוט).

אבל מה עם ה-5% שנעלמו? מהם אני מאוד מוטרדת. אני שואלת את עצמי אם הם גילו דרך חדשה ומקורית ומספקת במיוחד לאכול את הקרמבו והם לא מגלים לנו? או ש… זה רעיון שאינו לבעלי לב חלש, אבל אני יודעת שאתם מספיק חזקים בשביל לעמוד בהשערה המחרידה הזו… האם 5% מהאוכלוסיה בכלל לא אוכלים קרמבו. מה?! נתון מעורר פלצות ממש.

———————————————— 

* וסוגיה הִלכתית בעלת השלכות חמורות.

 

10 תגובות to “מקבץ מתוק”

  1. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    מה זאת אומרת, 5% גרים בקרמבואים, זה ברור וגלוי לכל עין
    לכן, הם מקפידים על שלימות הקרמבו בו הם מעבירים את ימיהם
    למשל, שמעתי באחרונה על קרמבואים דו-מפלסיים בהנחות לועדי עובדים
    ולאנשי קבע. אומרים שלשכונות קרמבואים עם פנטהאוס יש ביקוש גדול בפריפריה, במיוחד בטעם מוקה ווניל. זה נתון מפתיע.
    שמעתי שבנקים מעניקים משכנתאות לקרמבואים לזוגות צעירים, אבל הם מבקשים לראות קודם את הקרמבו.

  2. טלי Says:

    (((-:

    אני מצביעה בעד הרעיון של שועי!

    אבל קודם, לפני שקראתי את מדור הנדל"ן של שועי, רציתי להגיד שכנראה החמישה אחוז הם כמוני (או שהם אני? חמישה אחוז?!?), לרוב הם לא אוכלי קרמבו אבל אם כבר כן, אז זורקים או תורמים את הביסקויט והשוקולד ואוכלים רק את הקצף, ורצוי שיהיה מוקה.

    ומצד נוסף, אולי החמישה אחוז אוכלים גבינה חמישה אחוז במקום קרמבו?!? לאאא אין סיכוי.

  3. טלי Says:

    הא ורק עכשיו אני רואה שהאיור תומך בתיאוריה שלי. כי איפה כתוב 5 %? על איזה חלק של הקרמבו?…

    מ.ש.ל.

    הא!

    (-:

  4. mooncatom Says:

    שועי,
    זו אני,
    זו אני שגרה בתוך קרמבו!

    טלי,
    יש צדק בעולם,
    ואנחנו הצמד המושלם:
    אני אקח בשמחה את השוקולד והבסקוויט!

    הידד,
    חברים,
    שיהיה סופשבוע מתוק למי שאוהב מתוק,
    ומלוח לחובבי המלוח.

  5. תמי ברקאי Says:

    5% עסקו באכילת קרמבו בזמן הסקר ולא היה להם פנאי לשאלות שכאלה, שהרי עונת הקרמבואים קצרה היא בארצנו החמה מדי ויש להשתדל ולאכול כמה שיותר לפני שהם נלמים.
    תודה על הקרדיט, אכן קרמבו גרמני הוא לא מציאה, ובתחתית שלו יש מין ופל עם טעם של משהו לא טרי במיוחד, ולא עוגיה. מה שכן, הם אורזים אותם במלוא הזהירות עם מין פלסטיק כזה שמפריד בין קרמבו לאחיו ומאפשר להם להגיע בשלום מברלין ועד כאן.
    אבל כידוע, כל הכיף בקרמבו זה לאכול אותו כבר ביציאה מהמכולת, ולא בבית.

  6. תמי ברקאי Says:

    מאידך אני מסייגת את המשפט האחרון שלי במקרה שבו גרים בתוך קרמבו.

  7. דודו פלמה Says:

    מיכל, עלית עלי.
    לא אוכל קרמבו.
    את יכולה לדווח עלי
    לועדה של ליברמן.

  8. mooncatom Says:

    תמצ'יק שלי,
    לא בסקוויט – לא קרמבו!
    ובעניין של לאכול קרמבו בבית הקרמבו..
    נו, יש בזה משהו מחילול הקודש.

    דודו,
    אם אני צריכה לבחור
    בין דודו שלא אוכל קרמבואים
    לליברמן שמין הסתם מסוגל
    לבלוע קופסה שלמה בלי למצמץ…
    אני נשארת עם דודו,
    האם זה מפתיע אותך?

    ת ו ד ה,
    ושבת שלום חברים.

  9. ada k Says:

    אני חושבת שאני מחמשת האחוזים שנעלמו, אבל עכשיו סיקרנת אותי לנסות. אפשר בכפית? :-)

להשאיר תגובה

