אחרי הגשם

יג' בשבט

.

.

14 תגובות to “אחרי הגשם”

  1. הופ Says:

    נהדר. תמיד חשבתי שהצבע הכי יפה בעולם הוא הצבע "אחריהגשם".

  2. mooncatom Says:

    זה צבע שדומה לצבע "דרך.דמעה.שקופה"

  3. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    בהתחלה ניסיתי למצוא לפחות שישה הבדלים בין התמונות
    אני חושב שהצלחתי (אבל יש לי עדיין כמה סימני שאלה)

    אח"כ התבוננתי ונהניתי מפשטותן-יופיין.

  4. mooncatom Says:

    לאיש בצד שמאל יש נקודת חן מאוד מאוד קטנה ליד אוזן שמאל…
    אההה… לא שמת לב. נו זה קשה, היא מאוד קטנה.

    תודה שועי יקר,
    שימחתני!

    יומטוב.

  5. מיכל Says:

    "הנה ברוש, לבדו
    מול אש ומים.
    הנה ברוש, לבדו
    עד השמיים.
    ברוש, לבדו איתן.
    לו רק ניתן ואלמד
    את דרכו של עץ אחד. "

    אני אוהבת את הצילומים שלך כמה יופי!

  6. mooncatom Says:

    הידד מיכל!
    מתאבן לטו' בשבט…
    ת ו ד ה.

  7. טלי Says:

    (-:

    והתמונה השניה נראתה לי כמו משהו אחר לגמרי אבל ראיתי מהרהורי ליבי

  8. mooncatom Says:

    טלינקה,
    יש דברים בג'ו…
    ואפילו בשתיהן.

  9. רוני Says:

    ממש מרגישים את האוויר הקר והנקי של אחריהגשם.

  10. mooncatom Says:

    תודה רוני.

  11. טלי Says:

    אבל את לא יודעת כמו מה שזה נראה לי (-:

  12. mooncatom Says:

    אופס!
    ואני כבר יחסתי לך דברים…
    אז את נשארת מסתורית
    או שאת מגלה?!

  13. טלי Says:

    מה פתאום מגלה, השתגעת?!?

  14. mooncatom Says:

    ברור שלא.

כתיבת תגובה

