ותודה על העצים

טו' בשבט

מה עושים העצים?    

נוסעים, באופָנִים בלתי צפויים

ולכיוונים לא ידועים.

         

              וגם רוקדים,

           

אבל לרוב, תודה לאל,

עומדים.

 

ומזל, כי מישהו צריך לעמוד,

בסבלנות, בעדינות,

בחוכמה עתיקה,

להיות משהו שנותן שמחה,

בלי להתאמץ או להתכוון,

פשוט כי ככה הם.

.

תגים: ,

2 תגובות to “ותודה על העצים”

  1. טלי Says:

    נכון (-:

    השבוע ראיתי, דוקא בעיר הגדולה, באישון ליל וברחוב נידח, עץ שצומח מתוך קיר.

    אבל אני לא את ולא מסתובבת עם מצלמות איכותיות באשר אלך, אז לא תיעדתי…

    ומעניין למה העץ באופניים אכן נראה לי נוסע והעץ במשאית נראה לי שחוט.

  2. mooncatom Says:

    מי מכיר את העץ שבקיר?
    באמת מי?

    אני מאמינה שלעץ במשאית שלום,
    זה היה פיקוס, שהוא מהעצים
    הכי שרדנים שיש בעולם,
    אפשר לחתוך אותם כמעט לגמרי
    והם צומחים מחדש,
    ממש 'עוף החול' של העצים!
    ולא תאמיני:
    יש לי יסוד סביר להניח,
    שגם העץ שראית שצומח מתוך קיר…
    הוא פיקוס. בחיי.
    הם יודעים גם לעשות את זה.

כתיבת תגובה