יסמין

טז' בשבט

             .

באור היום יש לי נכסים מהרוחני והחומרי,

להדוף בעזרתם את סוגי האימה המתחלפים.

             אבל בחושך

             רק את הניצנים

             הלבנים, הזורחים,

             של היסמין בחלון.

             .

             .

במעבר הדירה, היסמין הנפלא עבר טראומה רצינית. לשיח הזה יש מקום מאוד חשוב בהוויה שלי, המון דברים גלומים בו ופחדתי נורא שהגיע סופו. אבל עכשיו הוא מתאושש, מוציא חוטרים חדשים, ויש בי שוב תקווה שבאביב הוא ישוב בחזרה, ויפרח בשבילי.

.

תגים: ,

6 תגובות to “יסמין”

  1. שחר שילוח Says:

    גם לי יש יסמין שיקר לליבי מאוד. למדתי שיש לו תקופות שפל אבל גם יכולת התאוששות מצוינת.
    האיור נפלא

  2. mooncatom Says:

    הי שחר,
    יסמין זה קסם,
    הלא כן?
    ולמאייר הזה…
    כן, גם לו יש.
    עוד אביא מאיוריו.

    תודה,
    ושבת טובה.

  3. אמא Says:

    לא מכירה את היסמין הזה.הכירי לי בבקשה

  4. mooncatom Says:

    אימוש,
    זה היסמין שעמד בחלון הגדול בבית הקודם,
    ופרח וליבלב והיה שמח.
    עכשיו הוא מתאושש, בקרוב אני מקווה שיפרח,
    את עוד תזכי לפגוש אותו שוב…

    אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב.

  5. טלי Says:

    העיקר שהוא מתאושש, זה נותן תקוה, אכן.

  6. mooncatom Says:

    וגם ליסמין שלום.
    איזה יופי,
    הא?
    ת ו ד ה
    טלי, בשנית.

כתיבת תגובה

