חֲבֵרוּת

כ' בשבט

פָּנִים  ז"ר גם נ"ר  1. פרצוף, החלק הקדמי של הראש, חלק הראש שבו המצח, העינים, האף והפה.  2. הצד הקדמי, חזית.  3. השטח העליון או החיצון הנראה לעין.  4. מראה, תואר, דמות.  5. טעם, אופן, דרך.  6. באור, מובן, הוראה.  7. [בהשאלה] כעס, רוגז.

 

תחשבו על איזשהי החלטה קשה, משהו ממש כבד שיכריע גורלות, שלוקח המון זמן להחליט, נגיד האם להטיל פצצת אטום או לפתוח בדיאטה או להתחתן / להתגרש / להוליד ילד / ללכת ללמוד / להפסיק ללמוד / לפלוש לארץ שכנה / לעשות שלום. טוב אני מקווה שהבנתם באיזה סדר גודל מדובר, כן? אז זה לקח לי הרבה יותר זמן. אבל בסוף עשיתי את זה ואני עדיין המומה. שיטפון, צונאמי, טורנאדו שמרים אותי עכשיו אל הלא נודע. נכנסתי לפייסבוק. כן, גם אני בספר הפָּנים, יחד עם כוווולם. אז אם בא לכם להיות חברים שלי אתם מוזמנים, אם אתן רוצות להיות חברות, ברוכות הבאות, כי כל המרבה הרי זה משובח, נכון?

ואתם יודעים מה?

זה ממש ממש נחמד.

15 תגובות to “חֲבֵרוּת”

  1. טלי Says:

    הו, מיכלינקה, זה הרבה הרבה פחות גורלי מזה…אבל באמת ממש נחמד לי שאת שם (-:

  2. שועי Says:

    מיכל יקרה,
    אין לי פייסבוק, אבל אני מתכוון להמשיך להיות חבר שלך כאן.

  3. mooncatom Says:

    טלי,
    אני מפגרת,
    במובן הפשוט והבסיסי של המילה,
    זה דבר קבוע אצלי…
    אבל באמת נחמד לי שם,
    וגם בחידון המוזיקלי היומי.
    ת ו ד ה.

    שועי,
    זה הרבה מאוד,
    ואני שמחה.
    ת ו ד ה.

  4. שחר שילוח Says:

    ברכות. אני מסבירה לך פנים. רוצה להיות חברה שלי?

  5. mooncatom Says:

    נו ברור,
    מיד שיגרתי האיגרת!
    ת ו ד ה.

  6. עדו Says:

    הייתי חבר בפייסבוק לחמש דקות, הסתבר לי שכל מיני אנשים לא מוכרים רוצים ומשתוקקים להיות חברים שלי ודורשים ממני לחבב אותם או את מה שכתבו, מכיוון שלא רציתי להעליב אף אחד ('לא זוכר אותך, נשבע') פשוט התנתקתי.

  7. mooncatom Says:

    הי עדו,
    אז נשארו לי ארבע וחצי דקות?
    יומטוב!

  8. רויטל כרם Says:

    סופסופ, אני מאוד נהינית שם בנתיים. חברות?

  9. mooncatom Says:

    נו,
    רויטל,
    מרוב שיש לך אלפי חברים,
    את כבר לא זוכרת……
    שגם אני כבר חברה שלך,
    אלא מה?

  10. רויטל כרם Says:

    זוכרת מאוד, וגם עוקבת. רק זקוקה לאישורים וחיזוקים מבעלת הבלוג הוותיק.

  11. mooncatom Says:

    את מאושרת,
    ואני גם,
    מאושרת!

  12. דודו פלמה Says:

    היי מיכל, איך קוראים לך בספר הפנים?

    יאללה שלחי עלה נידף ברוח

    שלחי גם לחם על פני המים

    וברבות הימים תמצאיהו רטוב (-:

    להתראות בספר דברי הפנים

  13. mooncatom Says:

    בונד,
    ג'יימס בונד.

    או במילים אחרות:
    שטיינר,
    מיכל שטיינר.

    אותך לא מצאתי,
    למה, פלמה?

  14. דודו פלמה Says:

    כי בפייס אני נקרא דוד פלמה.
    ההסבר הוא כזה: הבן שלי, נמרוד, למד באוניברסיטת הוואיי לימודי תואר ראשון ושני. באנגלית אמריקאית דודו זה חרא של כלבים, כדי לא להביך אותו, קראתי לעצמי בפייסבוק david palma . בינתיים הוא סיים ללמוד וחזר לארץ ואני התעצלתי לשנות. מאוד פשוט הסיפור הזה. סיפור פשוט.

  15. mooncatom Says:

    מה לעשות,
    אבל דוד זה שם
    ממש ממש ממש יפה.

    האיגרת נשלחה!

כתיבת תגובה

