מילה [5]

ד' באדר/א'

אֶקְוִילִיבְּרִיסְטִיקָה   נ' 1. אמנותו של לוליין לשמירת שיווי משקלו בהליכה או בריקוד על חבל מתוח.  2. להטוטים, מעשה תעתועים.  

~

 

               .

               הירח הדק הכתום

               נח, בשלווה בענן הרך.

               על שני קצותיו, באיזון מושלם:

               כמה טוב עכשיו הלבד,

               כמה היית רוצה שיהיה כאן עוד מישהו.

               .

תגים: , ,

10 תגובות to “מילה [5]”

  1. תמי ברקאי Says:

    נכון.

  2. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    במקום תגובה– שיר:

    "על חבל דק-דק
    מר מִלּוּלְיָן
    מגדל בגנתו גבוה גבוה מלים מלים ועמׁק
    עמֹק (חברו מגדל חתולים וחברו
    מגדל צרות וכו' וכו') מר מלולין
    מהלך עליליה על חבל דק דק
    של מלים כלולין ועולה עולה
    יורד ויורד עולה [….]

    יאיר הורביץ, 'עולהיורד ויורד עולה', מקום, הוצאת הקיבוץ המאוחד: תל אביב 1978, עמ' 55

  3. דודו פלמה Says:

    מיכל, השיר שלך עשה לי פיקסו, יפה ועצוב

    • mooncatom Says:

      כמה נפלא, שהרי כחול הוא יפה ועצוב, כל כך נכון,
      ואני אוהבת את פיקסו של התקופה הכחולה,
      במיוחד.

      תודה דודו.

  4. עדו Says:

    היית רוצה שיהיה כאן מישהו? יו הוו אני כאן !

    נו, נכון שעכשיו את שוב רוצה להיות קצת לבד?

  5. טלי Says:

    עשית לי לחשוב וגם להרגיש. שתדעי (את יודעת).

    • mooncatom Says:

      זה היה טוב אם הייתי יודעת,
      אבל אני לא תמיד.
      אני צריכה לכתוב, ואז, לשמוע שזה עבר הלאה.
      ובכל פעם זה מפתיע אותי ומשמח אותי מחדש.

      תודה טלי,
      שבת נעימה.

להשאיר תגובה

