מאובנים / מְתַאַבְנִים

ז' באדר/א'

ספסל/מקום מסתור, עשוי עיסת נייר

.

Post Fossil, חושפים את מאובני העתיד

זה שמה של תערוכה מרגשת שמוצגת עכשיו במוזיאון העיצוב בחולון. ראיתי אותה בשבת שעברה וחשבתי עליה עוד הרבה במשך השבוע. היא באמת יפיפיה. אז אני רוצה להביא לכם טעימות, רמזים, שאני מקווה שיעשו לכם תיאבון. את התערוכה אצרה לי אדלקורט ההולנדית, שהיא חזאית טרנדים או כפי שהיא מגדירה את עצמה 'ארכיאולוגית של העתיד'. האמנים שמשתתפים בתערוכה עובדים בחומרים מהטבע ומחפשים את ההשראה שלהם בעולם הפרהיסטורי, זה שהשאיר לנו את המאובנים ואת הדלק עליו אנו מתקיימים. כיצד יראה עולם עתידני/ארכאי שכזה? זה מרתק כשזה לובש צורה ממשית, כשזה הופך לחפץ, לפסל, או למשהו ביניהם. ברשומה הזו יש מעט מילים והמון תמונות, אני מקווה שהן מעבירות, קצת מהיופי.

.

אוויר/מקום/אוויר

.

לכיסא (מקרטון) שלי, ארבע פינות

בגד עשוי עור/בגד עשוי אור

 

.

ספה/פרה

.

הרגלים רגלי ציפור, הנוצות מבד מחוזק בסיכות

 

.

זכוכית קרה וצלולה/רותחת ונוזלת

תגים: ,

להשאיר תגובה

