מלאך ושטן, גרסת אופרת הסבון

טו' באדר/א' 

מקלחת, ריחוף, המוח מסתבן בנעימים, המחשבה היא רק אד ריחני וחמים. פתאום חללית נוחתת לי ליד הרגל. זה היה התקף לב קטנטן. זה היה שבריר של חלקיק של שניה שנבהלתי נורא. עד שהבנתי שזה הברווזון. כן, זה התמים, מהבהב כמו חללית / ניידת משטרה / אמבולנס, ליד הרגל שלי.

 

אני לא סתם אומרת תמים, הוא הרי לוהק בדיוק לתפקיד הזה. הי, יפה המילה לוהק בהקשר של ברווזון, לא? מדליק. אה, מדליק, טוב אני ממשיכה עם המהבהב הקטנצ'יק, הברווזון דיסקו הזה. הוא נקנה כדי להיות התמים שבאמצע. יכול להיות שיש בכם מי שזוכרים את 'סיפור בזיג זג', סרט צרפתי (חיפשתי, חיפשתי, אין לו שריד וזכר בשום מקום) שמאוד אהבתי בשנות השמונים לעולם / שנות העשרים שלי, סרט שהיו בו גסוּיות וליריוּת שדיברו אלי באותה מידה. בכל אופן שם היו לגיבור שטן ומלאך שהיו יושבים על כתפיו ומשיאים לו עצות, זה מנסה להדיחו לתועבות וזה מנסה להשיבו לדרך הישר, זוכרים?

 

אז הצהבהב הזה נקנה כדי להיות התמים שבאמצע, בין השדון האדום לצדיק התכלכל. זו שלישיה שמלווה אותי כבר שנים, ולאחרונה השחקן הראשי בסבוניה חלה ופרש, ונאלצתי למצוא לו מחליף. ובכן, מסתבר שזהו ברווזון טרויאני… במסווה של הצהבהבות התמימה נחבא לו דאק טרוולטה, דיסקו-דאק, שמגע של מים מעיר אותו לחיים ולריקודים. מאז, אני מזמזמת במקלחת את אה אה אה אה, סטאינג אלייב סטאינג אלייב.

15 תגובות to “מלאך ושטן, גרסת אופרת הסבון”

  1. הופ Says:

    דיסקודאק זה בניינטיז, היום זה דאנס-בר-ווז!

  2. mooncatom Says:

    ניינטיז? פחחח…
    אני אייטיז בכלל!
    אבל וואלה, שם מצויין לבר.

    וגם,
    תודה על כל הכוכבים.
    טוב שבאת הופ.

  3. הופ Says:

    צודקת, דיסקודאק זה באייטיז ואפילו בסבנטיז. בניינטיז זה היה מועדונלד דאק!
    תמיד כיף פה, למה שאני לא אבוא?

  4. mooncatom Says:

    נכון,
    וגם
    נכון.
    והנה דוגמא מהשטח,
    אי שם באייטיז.

  5. עדו Says:

    פעם חילקתי עיתונים למחייתי בשעות החשוכות של הבוקר, משום מה חשבתי שזה יהיה רעיון טוב לראות יום קודם את הנוסע השמיני (2 כמדומני) וכשראשי מלא בתמונות מהסרט זרקתי עוד עיתון בפתח של בית, נכנסתי לאוטו והתנעתי כשמשהו זינק על השמשה הקדמית.
    זה בסך הכל היה חלק של עיתון ששכחתי על מכסה המנוע אבל כשאתה חושב על 'הנוסע השמיני' ובחושך משהו עף לך על השמשה הבהלה היא אדירה. אני שמח שאף אחד לא ראה אותי אחר כך נוהג ברחובות החשוכים וצוחק צחוק היסטרי בגלל התקרית במילא לא הייתי יכול להסביר נכון?

  6. mooncatom Says:

    הנוסע השמיני זה הסרטים הכי מפחידים בעולם, ואני לגמרי יכולה להבין איך יכול לקרות דבר כזה, בתור אחת שחללית נחתה לה ליד הרגל במקלחת…
    והברווזונים המקיפים את העולם נהדרים, לים התיכון הם לא מגיעים. חבל.

  7. דודו פלמה Says:

    ובתקופת הגלובליזציה זה מקדונלדק-

    אבל זה כבר מחזיר אותנו לדודו גבע.

  8. mooncatom Says:

    ובמקדונלדק,
    מגישים פלאפל!!
    וחומוס, בשביל דודו גבע.

  9. רותי Says:

    למה אין זכר?
    http://www.third-ear.com/p_prod.aspx?id=2329
    אם תצליחי להשיג וידיאו מאיפשהו, תוכלי לחוות את הנוסטלגיה במלואה… (ואם תקחי את קלטת הוידיאו לחנות צילום ותבקשי שיעבירו לך את זה לדיוידי, תקבלי את הסרט באיכות מחורבנת אמנם, אך בפורמט בר צפייה ושכפול.)
    דווקא את עניין המלאך או שטן אני לא זוכרת, אבל את רומו שלא מצליח להצטלם אני זוכרת היטב, ואת עניין העניבה האדומה (לא מסוגלת לשאת את פריט הלבוש הזה מאז) וכמובן, אצלנו במשפחה כשרוצים לסנג'ר מישהו לסדר משהו, עדיין מבקשים ממנו לחפש גם מחזיק מפתחות עם מיקי מאוס קטן שעושה פיפי…

  10. mooncatom Says:

    איזה כיף רותי,
    פיצית אותי בגדול!
    התבאסתי שאף אחד לא זוכר,
    אף אחד לא מכיר, מתגעגע…
    והנה באת עם הצעה אופרטיבית מחד,
    ועם שקית ממתקי זכרונות מאידך.
    איזה כיף!

    ת ו ד ה.

  11. טלי Says:

    מיכלינקה! פעם קניתי ברווז-שטן כזה, שאולי היה חום, אני צריכה לברר את זה,לחבר טוב שלי, בפריז.

    וברווזון הדיסקו שלך – וואי, פלא פלאים שאת מצליחה לצאת מהמקלחת לפעמים.

  12. mooncatom Says:

    וואלה,
    זה באמת קשה טלינקה,
    מהרגעים הקשים ביום…
    לצאת מהמקלחת.

  13. דורית Says:

    יש לנו הסרט אם את רוצה. לא נס ליחו והוא עדיין נפלא.
    et la tendresse? bordel…

  14. mooncatom Says:

    מההה?
    ככה בדיוק מתחת לאפי,
    לאחותי, שלי, באמת?
    על דיסק?
    די.
    תביאי אותו מחר. בטח.

כתיבת תגובה