=

.

               אין צליל כזה.

               אין, ובכל זאת יש:

               קול של עלה נופל על השביל.

               בבוקר,

               באמצע העיר,

               בלב הרעש.

               שמעתי.

               .

תגים: ,

18 תגובות to “=”

  1. טלי Says:

    ברור ששמעת!

    גם אני שמעתי (-:

  2. mooncatom Says:

    נכון?
    נכון שאין צליל כזה?
    אבל יש?

    איזה כיף ששמעת טלי.

  3. דודו פלמה Says:

    "בלב הרעש.

    שמעתי".

    זה יפה

  4. mooncatom Says:

    תודה
    דודו יקר.

  5. מיכל Says:

    מקסים!
    עוררת אצלי מחשבה שהביאה מעט נחמה:
    אולי בכל זאת בתוך כל ההמולה
    גם את צליל הלב שלי מישהו שמע.
    תודה.

  6. תמי ברקאי Says:

    מיכלי זה מקסים ונהדר גם יחד.
    בלב הרעש –
    זה כי רעשים שלא קיימים, שומעים אותם מהלב ולא מהאוזן

  7. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    ישנם עלים שגדלם כגודל ראש, וכאשר רוח סתוית מפילה אותם, העולם מעט נרעד
    http://wp.me/pJa8q-g1p

  8. mooncatom Says:

    תודה מיכל,
    זה מרגש מה שאת אומרת,
    וזה משמח אותי מאוד.

    תודה תמי,
    את אומרת שזה הלב שלי שמע?
    אולי. אבל אני נשבעת לך
    שמעתי.

    תודה שועי,
    דווקא בגלל שלא היתה בכלל רוח,
    היה משהו דומם ושקט מאוד,
    שאיפשר לעלה להתבטא…

  9. עמית מאוטנר Says:

    טוב מאוד לנצור בזיכרון עלה כזה. הוא הופך הוראות-הכוונה ותדרוך-צידה-לדרך בתוך המקומות הפתוחים כולם, בתוך הזמן הכבד והגשמי. כשהיה חסר לי משהו בעת שירותי הקרבי, הסמל היה צועק עליי "תתפור מעלים!". היום אני מבין שאפשר.

  10. mooncatom Says:

    איזה דברים יפים כתבת עמית,
    טוב, אני כבר יודעת שאתה משורר,
    אי אפשר לפספס דבר כזה…
    מה שנחמד, זה שגם הסמל שלך
    היה משורר!
    נכון?

    ת ו ד ה.

    • עמית מאוטנר Says:

      את לא יודעת כמה את צודקת, מיכל. באותה תקופה של הסדיר לא הייתי מעלה בדעתי שהסמל משורר וביטויים כמו "לתפור מעלים" היו נראים לי כקלישאות מבצעיות (לא זיהיתי רחש של עלה מבעד לפקודות ולמיני ההסתרות), אך לימים גיליתי כי מארבים בלבנון חידדו את עין היוצר של הסמל שלי, שהיום הוא צלם כישרוני מאוד, שומע עלים נופלים בלילות הסתיו.

  11. mooncatom Says:

    וואלה?
    טוב, אני תמיד צודקת.

    בלילות הסתיו,
    נופל ביערים
    עלה לא נראה
    ושוכב דומם לארץ.

    הזכרת לי את זה,
    תודה.

  12. טלי Says:

    נכון (וחיוך רחב)

    (-:

  13. mooncatom Says:

    ואחד
    אליך.

  14. הופ Says:

    מקסים.

  15. mooncatom Says:

    תודה.

  16. עדה ק. Says:

    איזה יופי זה.

להשאיר תגובה

