מילה [6]

כ' באדר/א'

~

אִתְכַּסְיָא  נ' התכסוּת, נסתרוֹת, הֶעְלֵם.

~

                   .

                   רק ימים רבים אחרי הרגע ההוא

                   ידעתי מה היה הרגע ההוא,

                   רק אז נגלה לי הגודל שלו.

 

                   (כשהיה הרגע

                   הוא היה סתם רגע עצוב

                   רגע שחור חמוץ

                   והעצמי,

                   מכשיר מקולקל)

                   .

                   .

תגים: , ,

6 תגובות to “מילה [6]”

  1. טלי Says:

    העצמי הוא אף פעם לא מכשיר מקולקל (אפילו לא כשנדמה).

    נגעת לי בלב, מיכלינקה (כן כן, זה רק שיר, לא אומר כלום, וכל זה – אני יודעת. ואף על פי כן)

  2. mooncatom Says:

    נו,
    ולמה מיחלת המשוררת,
    היושבת לה בעליית הגג שלה,
    כשהיא כותבת שיר?
    נכון.
    וכשזה נוגע בלב שלך,
    טוב, אז אפילו עוד קצת.

    ת ו ד ה
    טלי.

  3. דודו פלמה Says:

    מיכל כרתת לי ברית עם המילה

  4. mooncatom Says:

    נכון מילה מגניבה?
    אבל קצת הלחצת אותי עם העניין הגדול ההוא…
    אני ? ברית ? מילה ?

  5. דורית Says:

    מפיתום? סתם בריקסימה.

  6. mooncatom Says:

    יאבא!!!
    איך שכחתי מזה?

    ובכן,
    כן, יותר טוב.

להשאיר תגובה

