אני מים:

יט' באדר/ב'

פשוטה

שקופה

עולה על גדותי,

 

אני טיפה וגם ים.

 

בעננים הגבוהים צלולה

בבארות העמוקות אפלה

 

מכוּרה לפרחים,

אני מים

.

תגים: ,

11 תגובות to “אני מים:”

  1. avivamishmari Says:

    אני חיים, אני שפע, אני ברכה….

    שבת שלום.

  2. mooncatom Says:

    נכון מאוד,
    בטח שגם,
    וכל זה.

    ת ו ד ה
    אביבה,
    ושבת שלווה.

  3. עדו Says:

    ואת חסרה מאד בארץ שלנו.

  4. דודו פלמה Says:

    יופי מיכל, את רוויה לשבת.
    אין עלייך ועל מזג האוויר.
    כל הדברים הפשוטים והניסיים
    האלה שעושים לנו רק טוב בחיים.
    מי בכלל רוצה וצריך לבקש יותר.

    אני לעומת זה חפץ חיים,
    אוהב ימים לראות טוב.

    שבת שלום ומבורך.

  5. mooncatom Says:

    עדו,
    ת ו ד ה
    וזה נכון, אף פעם לא יכול להיות
    יותר מדי ממני כאן.

    דודו,
    כל מה שהתכוונתי,
    ועוד קצת.

    בקרוב גם הים.

    ת ו ד ה

    שבת טובה לכולנו.

  6. טלי Says:

    אביבה ניסחה לי את המחשבות…

    (-:

  7. mooncatom Says:

    טלינקה,
    איזה כיף לי שיש
    נשים חיוביות כמותכן בסביבה!

    ת ו ד ה
    ושבת שלווה
    גם לך.

  8. מאיה Says:

    מרגש

  9. mooncatom Says:

    מאיה

  10. עמית מאוטנר Says:

    צלול ויפה!

  11. mooncatom Says:

    הו אני שמחה!
    ת ו ד ה.

להשאיר תגובה

