מים ואור, בריאות וחיים

א' בניסן

 

הצבע הירוק נוצר כשמערבבים כחול וצהוב, ירוק הוא הצבע של הטבע והוא נוצר בעלים בעזרת תאי הכלורופיל, שמיצרים אותו ממים ואור, כחול וצהוב. כשמביטים בטבע אי אפשר שלא להתפעם לנוכח הכמות האינסופית של הגוונים הירוקים. ירוק יכול להרגיע ויכול למלא בכוח ושמחה. הירוק חיוני לכדור הארץ ולנו, לבריאות ולחיים.   

תגים:

5 תגובות to “מים ואור, בריאות וחיים”

  1. דודו פלמה Says:

    ירוק הוא אכן חיוני ביותר לקיום על הכדור הזה שמרחוק הוא ניראה כחול ויפהפה ומקרוב ניראה מזוהם ומלוכלך. עם זאת נדמה לי שליאונרדו דה וינצ'י המליץ לי פעם, כאשר נפגשנו לשיחה על בדים וצבעים, שאם אני רוצה להקנות גוון של מוות לאדם שאני מצייר, אני צריך להכניס ירוק אל מתחת לעור שלו. ואני עם ליאונרדו לא מתווכח.

  2. mooncatom Says:

    ירוק חיוני לחיים,
    וחיוני גם למוות.
    עם לאונרדו דה וינצ'י לא מתווכחים,
    וגם קשה להתווכח עם קופסא נובלס…
    אבל אני מנסה, מנסה.
    החודש, אני עם ירוק של חיים,
    אני משביעה את האביב לכאן.
    ת ו ד ה
    דודו.

  3. עדו Says:

    ירוק זה בדרך כלל הצבע שלי אחרי נסיעה ארוכה על כביש משובש. פעם אחרי נסיעה כזאת שאלו אותי איך אני מרגיש ואמרתי 'כמו מיליון דולר' – ירוק ומקומט' .

  4. טלי Says:

    "אני משביעה את האביב לכאן". נפלא!

    ועדו – צב"ר (צוחקת בקול רם)

  5. mooncatom Says:

    עדו,
    שיהיה מקומט,
    כל עוד זה מליון.

    טלי,
    הבנת אותי.

    ת ו ד ה.

להשאיר תגובה

