רעל

ב' בניסן

.

כן אני יודעת שליָרוק יש גם משמעויות לא נעימות אפילו קשות.

פיתויים שליליים בצורת קופסת סיגריות נובלס למשוררת תל אביבית או בקבוק אבסינת למשורר פריזאי. הוא יכול לייצג קנאה או טירוף, הזיות, דרקונים ושדים, כל מיני רעלים או מחלה ומוות, יש ירוקים רעים. אבל החודש אני הולכת להיות בירוק של הטבע, הטוב, הרענן, זה שבא מהאור והמים.

תגים:

7 תגובות to “רעל”

  1. עמית מאוטנר Says:

    תענוג. עכשיו אני מבין את הקשר לפוטוסינתזה של הרשימה הקודמת. (:
    בתקופה זאת יש היצע ירוק צפוני ודרומי מרשים. בדוק!

  2. דודו פלמה Says:

    מיכל, אני מאחל לך שתוריקי לך כאוות נפשך (-:

  3. mooncatom Says:

    הי עמית,
    יצאתי, בדקתי, ידווח בקרוב!

    הי דודו,
    אני מצמחת עלים, בקרוב גם פרחים.

    ת ו ד ה.

  4. תמי ברקאי Says:

    הו, הירוק הירוק הזה!
    הייתי בשבת בשדות הפורחים. אין לזה תחרות. גם ואולי במיוחד לא עבור חיות עירוניות שכמותנו.
    עישבתי עשבים מסביב לעצי זית וכך יצא לי לפגוש זחל אחד, ירוק ירוק ירוק.

  5. עדו Says:

    כן בהחלט רעל וירוק קשורים זה בזה בקשר הדוק כפי שיודע כל אחד שלבש מדים ירוקים והמפקד ה'מורעל' שלו עשה לו את המוות.

  6. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    ססאר ויאחו המשורר הפרואני הגדול (1938-1892), אשר חי מאז 1924 בפריס,
    כתב בספרו טרילסה (1922) את השורה: "זכותי להיות ירוק ושמח ומסוכן"
    בכל יום יש קצת מן האמירה הזאת, אני חושב.
    ואבסינת, איזה משקה דוחה, פוי (ון גוך היה מכור), עדיף כבר לשתות כהל נקי. מזל שבתקופתנו ערק איילות זול ומצוי מאבסינת. חבל שלון גוך לא היה ערק איילות עם הפקק הירוק. אני בטוח שהוא היה נשאר כאן קצת יותר.
    אבסינת, בחיי, אילו רעלים המין האנושי ממציא!

  7. mooncatom Says:

    תמי!
    עישבת!
    סביב עצי זית!
    אח, אשרי אותו זחל ירקרק,
    שזכה לפגוש אותך בשבת…
    אני מזמינה בשבת הבאה.

    עדו,
    ואיך שכחתי את הרעל הזה?
    תודה שהזכרת לי,
    המורעלים… וואלה.

    שועי שועי,
    ויאחו היה במפלגת עלה ירוק?
    גם אם לא, ההכרזה הזו נהדרת.
    ובעניין האיילות… בשנה שעברה מצאתי מצאתי פקק ירוק עם איילות בים
    הוא שמור עימי באהבה. עכשיו אני מבינה.
    דווקא ערק אני לא אוהבת, אבל איילות זה עניין אחר.

    ת ו ד ה
    חברים על תגובות הלילה הנהדרות,
    לפעמים כיף לקום בבוקר.

כתיבת תגובה

