כל הירוקים השמחים

ו' בניסן

 

על מה לא תוכלי לוותר, ממה לא תוכלי להפרד, לעולם? מה הדברים החשובים לך באמת, הצרכים הכי בסיסיים שלך? ובכן זה לא סתם שקוראים לבלוג שלי סלט מחשבות.

 

סלט הוא אחד הדברים הכי אהובים עלי בעולם. מכל הבחינות. גם הטעם והריח, גם האסתטיקה השמֵחה, וגם מהותית: אני אוהבת אקלקטיות, ערבוביה, הרבה מקצת. מכל הסלטים בעולם, הסלט הירוק אהוב עלי הכי. אני לא מתעייפת ממנו, הוא לא נמאס עלי, בכל ביס יש לי עולם ומלואו.

 

כל הירוקים: חסה, קולרבי, מלפפון, פילפל, אפונה, כרובית, נבטי חמניה, בצל ירוק וקצת כרוב סגול וצנונית גם. גבינת עזים קשה וחריפה, מגוררת דק, לא הרבה. אבוקדו. רוטב מלימון, שמן זית, חרדל, מלח, סוכר חום, וטיפת חומץ בלסמי. ומלמעלה, גרעיני חמניה קלויים.

 

את הקערה היפיפיה עשתה גילת זולר. 

תגים:

14 תגובות to “כל הירוקים השמחים”

  1. avivamishmari Says:

    איזה יופי! גם אני כל ערב עם קערה גדושה של סלט. אבל האמת שאני מגיבה הודות לצילום המשובח של האבוקדו המרוקן. תהא נשמתו צרורה בצרור הירוקים.

  2. עדו Says:

    אבל למה רק ירוק? אני בלי עגבניה בסלט מרגיש שזה לא ממש זה.

  3. mooncatom Says:

    אח אביבה,
    אני שמחה שאת חברה באחוות הסלט.
    ובעניין האבוקדו, נזכרתי,
    את גם באחוות המנביטים?
    בראש השנה כתבתי עליו גם.

    בתיאבון.

    עדו,
    העגבניות כבודן במקומו מונח,
    מתה עליהן בהחלט.

    בתיאבון גם.

  4. תמי ברקאי Says:

    בדיוק היום פצחתי ב"ניקוי אביב" שכולל אכילת אורז, מאש מונבט ועלים ירוקים. למשך: המממ. בניתי על שבוע. כרגע אני בספק אם אריזת דירה היא מצב מתאים לעניין הזה.
    הירוקים יפים יפים. עשית לי חשק לסלט. ולאבוקדו אהובי.
    אבל אין, אין כמו שוקולד.

  5. mooncatom Says:

    הכל נכון
    אמת ויציב
    אבל…
    המשפט האחרון הוא בהחלט משפט של בחורה
    שמנסה לעשות 'ניקוי אביב' לגוף ולארוז בית ביחד.

    הפרד ומשול,
    אי אפשר ביחד,
    זה גורם לך להזיות שוקולד,
    זה מסוכן ממש.

    ניקוי אביב, מממ… נזכרתי שזה מתקרב.
    אריזה נעימה!

  6. הופ Says:

    מקסים ומעורר תיאבון.
    (ובכלל, כל הכבוד לך שאת מקדישה סדרה שלמה למכבי חיפה ולאוהדיה. לקראת זמן ההכרעות בליגה, אנחנו זקוקים לתמיכה כזו).

  7. mooncatom Says:

    ירוק עלה
    ירוק עלה
    ירוק עלה
    עלה?
    עלה,
    ירוק!
    תודה הופ,
    ובתיאבון.

  8. מאיה Says:

    יאמי… עם כל שנה שעוברת אני אוהבת סלט יותר

  9. mooncatom Says:

    מאיקה,
    גם הסלט אוהב אותך!!!

  10. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    אני מאנשי הסלט, פעם ביום, בד"כ בלילה.
    חותך אותו דק-דק:
    מלפפונים, עגבניות, פלפל אדום, שמן זית, מלח, לימון.
    לפעמים עם קצת סחוג לפעמים עם גבינה לבנה לפעמים עם בצל סגול.
    כך שבכל הלילות (בד"כ) אני אוכל שאר ירקות.

  11. mooncatom Says:

    שועי שועי,
    כמה זה מתאים לך,
    לעשות אותו דק דק,
    חד חד, מדוייק, ועדִין
    ומלא טעם כמובן…

  12. דודו פלמה Says:

    כל הירוקים השמחים
    פרצו שוב בהורה סוערת…
    את… את… את נחלאית שכמותך (-:

  13. mooncatom Says:

    יודע חקלאי פיקח,
    והוא הנחיל זאת לצבא,
    שאת הזן יש לשבח,
    ולהיטיב בהרכבה…
    הייתי,
    אבל ממש קצת,
    ובקצת הזה בעיקר אכלתי סלט,
    אין כמו ארוחת הבוקר שבקיבוץ.

להשאיר תגובה

