תפוח אחד ביום?

ז' בניסן

.

ולמה לא שנַיִם?

.

תגים:

8 תגובות to “תפוח אחד ביום?”

  1. דודו פלמה Says:

    התפוחים יפהפיים! ואת זה אני מציין

    כצייר וכמאוהב בעוגות תפוחים!

  2. mooncatom Says:

    ת ו ד ה!
    דודו, ואת זה אני אומרת,
    בתור מי שציירה אותם,
    וגם בתור הדבר השני שאמרת.

  3. Ossi Toussia Cohen Says:

    נראה לי טוב לתמונה ולבלוג. לחיים? אוכל ירוק. אוהבת את ארגונם אצלך אבל לא הייתי מכניסה הביתה בפרקטי. אבל! זה בדיוק מה שהופך בעיניי את הבלוג לשירה. מבינה את המכלול שבו מוצגים שאר ירקות כהווייה יצירתית שמכניסה לאווירה, שלא אוכל בפני עצמו וודאי לא "ווג'טבלים לסוגיו". אז תסבירי לי איך זה שיר אצלך וכשאני מנסה לכתוב שיר אהבה זה מגירתי בקושי? אולי קל יותר לעשות שיר מחצילים מאשר מאלוהים. אלוהים במקום של שירה הוא קלישאה וחצילים לא. לכן אני אוהבת את זה.

  4. mooncatom Says:

    הי אוסי,
    תודה על כל המחמאות,
    לחיי הירקרקות – מסמיקות!
    ודרך אגב,
    יש לי שני חצילים במקרר,
    שמחכים שאהפוך אותם לשירים…
    נראה לי שזה יהיה עם שום וטחינה.

    בתיאבון.

  5. תמי ברקאי Says:

    זה יפה מאד!
    ולעניין החציל, שהוא הוא ההוכחה לקיומו של אל כלשהו (אל החצילים, מן הסתם) אנו אומרת – כן לשירת החצילים, ויפה שעה אחת קודם!

  6. mooncatom Says:

    תודה תמי,
    אבל מי זאת אנו?
    שאזמין גם אותה לחצילים?
    מחר, מחר תבוא שעתם,
    מבטיחה. גורו לכם חצילים,
    מחר תהפכו לתבשילים.

  7. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    האין אלו בני הזוג Smith?

  8. mooncatom Says:

    שועי שועי,
    חיפשתי את כל הזוגות סמית שאני מכירה,
    וכרגע יש לי שלושה אפשריים:
    הזוג סמית של יונסקו,
    הזוג סמית של בראנג'לינה
    וגם שתי גרני סמית סורגות צעיפים ירקרקים.
    אני הולכת על הסבתות!

    התשובה: כן.

כתיבת תגובה

