ירוק מכלום

יב' בניסן

               .

               השמש תיתן לי מתנה אני יודעת,

               השמש יודעת לפוצץ ניצנים לכדי פרחים, יודעת

               להוציא עלה במקום שלא היה בו כלום,

               השמש יודעת לעשות ירוק.

               השמש מורידה דלי אל באר החלום של הלב

               ומעלה את השיר.

               .

תגים:

11 תגובות to “ירוק מכלום”

  1. שרון רז Says:

    הכי טוב ירוק.
    חג שמח, רגוע ומהנה.
    שרון.

  2. דודו פלמה Says:

    ירוק וחי וצומח

    בבאר הלב חג שמח

  3. mooncatom Says:

    תודה שרון,
    תודה דודו,
    שמח,
    רגוע,
    ירוק
    וחי. חג.

  4. הופ Says:

    השמש יודעת, אין ספק. חג שמש שמח :)

  5. mooncatom Says:

    הו הו, הופ,
    והיום במיוחד,
    יצאה בכל הכוח.
    השמש.

    חג צומח.

  6. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    איי, אני ממוכי-הירח, כלומר אוהבי הלבנה,
    כלומר מה לשירה ולשמש, אולי לשמש השוקע
    אז ניתן להתחיל ולהתייחס אליו
    אפשר היה (אני מניח) לשבור את השמש כביצה
    לערבב אותה בירוק ירוק הזה
    וליצור חביתת ירק, שתלך נהדר
    על יד סלט המחשבות

  7. mooncatom Says:

    שועי שועי,
    מה לעשות ואני לא סובלת מהדיכוטומיה הזו?
    אני חולת ירח שגם שרופה על השמש.
    הנה, יש דבר כזה.
    אבל לעסקת חביתת הירק שלך
    אני לגמרי אומרת כן.
    אין כמו חביתה עם הירוק.
    ת ו ד ה.
    וחג צומח.

  8. rutiyon Says:

    יקירתי,
    באר לבך, מים חיים…
    שיהיה חג.
    וחיבוק ממני, רותי

  9. mooncatom Says:

    הי רותינקה,
    תודה יקרה,
    חג שמח לך ולכל המשפוחה
    וחיבוק גם ממני.

  10. טלי Says:

    זה נורא נורא יפה, השיר. וגם התמונה.

    ואת ועכשיו גם שועי עושים אותי רעבה. בול כמו בספר שלך (-:

  11. mooncatom Says:

    יש לי חברה טובה, גילת,
    שטוענת שכשאני אוכלת זה מאוד עושה חשק לאכול גם,
    אז אולי משם זה מתחיל אצלי.

    ת ו ד ה.

כתיבת תגובה

