לילה מלא חלומות

יט' באייר

 

     האם נחשול הבוץ הזה, שהציף והטביע הכל,

     היה העיסוק הנוכחי והמיותר שלי,

     והאם היתה זו השירה, שטבעה בבוץ:

     עצי פלומריה, וגזעים גסים שמהם יצאו עלים עדינים,

     ושיחי וורדים כבדים מפרחים?

 

     האם היו אלה באמת נציגים של ורג'יניה וולף,

     שבאו למשות אותי ולקחת אותי הלאה אל שקט,

     והאם באמת יהיה לי אהוב יפה,

     מוּכַּר וחדש, כמו בחלום האחרון,

     שהגיע ממש לפנות בוקר?

 

     ואיזה ציפור היתה זו,

     ששרה ממש כשהתעוררתי, האם זו היא שכתבה את השיר הזה,

     או לפחות נתנה לו את הלחן שממשיך לנגן בי כל היום?

 

תגים:

9 תגובות to “לילה מלא חלומות”

  1. דודו פלמה Says:

    זה מתנחשל וחונק ומציף ומעל לכל יפה. מאוד.

  2. mooncatom Says:

    תודה דודו,
    שימחתני.

  3. אמא Says:

    יופי שחונק בגרון!!!

  4. rutiyon Says:

    אני עם אמא שלך…

  5. mooncatom Says:

    תודה בנות,

    תודה אמא.

    ורותקה,
    איזה יופי שקפצת לבקר!

  6. ניר הופמן Says:

    יפה ונוגע.
    אולי הציפורים אחראיות על לעשות לנו את המעבר בין החלומות למציאות קל יותר, ולכן השירה על הבוקר… כמו מוזיקה שנשארת איתך מסוף של סרט.

  7. mooncatom Says:

    תודה ניר,
    מחשבה נפלאה,
    דימוי מרגש.
    הזכרת לי שיר מסוף של סרט
    שהייתי פעם עם חבר
    ונשארנו עד סוף השיר
    בחושך באולם.

  8. מיכל Says:

    חזרתי לקרוא כבר פעם שלישית…
    כמו חלום שאני מנסה לפענח.
    מורכב, עדין ויפהפה.

  9. mooncatom Says:

    וואו!
    פעם שלישית…
    ג ל י ד ה!
    תודה מיכל, מה שאמרת
    מאוד מאוד משמח.

להשאיר תגובה

