הולכת

                                                                                        כח' באייר

                                                                                      

10 תגובות to “הולכת”

  1. דודו פלמה Says:

    היי מיכל,
    יפה ההולכת שלך. אני אוהב את הקומפוזיציה ואת החומרים.
    וגם ניראה שהקרסוליים בסדר, לכי על זה.

  2. mooncatom Says:

    תודה דודו,
    הקרסול היום כחול פרוסי,
    עם שוליים ירוק טורקיז,
    מראה מלבב ביותר.
    אבל כאמור – אני הולכת.

  3. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    האם עברת לחד אופן? זה נראה כך.
    חסר רק התזמוּן של שלשה-ארבעה כדורי ג'אגלינג סימולטנית
    ונוכל כולנו להצטרף לקרקס! (-:

  4. mooncatom Says:

    הי שועי,
    חד אופן זה אתה בקירקס שלנו,
    אני הולכת על גלגל,
    מוזהב.
    חברים אחרים,
    אשמח לשמוע, מה אתם?

    יום נעים.

  5. whisper Says:

    איזה כיף לך, ללכת, אני כבר כל כך מתגעגעת ללכת
    אבל יש לי תפרים מסובכים בבוהן שמאל… ואסורים
    למיניהם, לעוד שבוע שלם…

  6. מיכל Says:

    מקסימה ההולכת :)
    אני מוכנה להצטרף לקרקס,
    להיות הלולינית שהולכת למעלה על חבל דק ומגיעה לצד השני בקלילות ובכיף!
    תרגישי טוב על הגלגל המוזהב.

  7. mooncatom Says:

    רותי,
    לא ידעתי, את לא משתפת כבר כל כך,
    מה שאולי טוב… אבל הנה, קצת חסר.
    בכל מקרה, שיחלים מהר ויעיל!

    מיכל,
    נשמע לי מצויין,
    קיבלת את התפקיד!

    ת ו ד ה
    חברות,
    אני מתגלגלת הלאה.

  8. ניר הופמן Says:

    אה, הייתי צריך לחכות עם ההולכת. אז זה מצוין!
    (אני אהיה הליצן שמגיע באיחור. כי נפלו לו המכנסיים בדרך והוא היה צריך לסדר)

  9. mooncatom Says:

    דימוי נהדר!
    תודה.

  10. mooncatom Says:

    אוי,
    בגלל שקראתי את תגובתך ניר,
    במנותק מן האחרות,
    לא קלטתי שאתה נרשם למשרת הליצן וכו' וכו'…
    איזה יופי,
    יש לנו ליצן
    קרקס מושלם.

להשאיר תגובה

