לב מלא

כח' בסיוון

אמרו לי: תבקשי מכלנית שתצלם אותך, היא מצלמת יפה. אמרו, וכמה צדקו, היא מצלמת נפלא. בלי לימודים, בלי תיאוריות, ככה האורחת שלי הפעם כלנית גרינברג, מצלמת. העין שלה נשלחת ישר מהראש הטוב שלה, האצבע לוחצת ישר מהלב המלא שלה. למה שאני אדבר? הנה, היא אומרת את זה הכי טוב, בתמונות וגם קצת במילים:

 .

.

.

.

.

.

           בפוסט האחרון אצל המארחת שלי כאן בבלוג נכתב על החן. כמותה כמוני, מוצאת חן כמעט בכל דבר: באדם, בדומם, בחי ובכלל. כאדם שאוהב, אוהבת אנשים, אוהבת לשתף ואוהבת להשתמש במגוון החושים שהטבע נתן, בעיקר בראייה, לראות ולהראות לאחרים דברים או סיטואציות שאולי פספסו וחבל. נוף החיים שמסביבנו מפיק מרגליות ורגעים מקסימים. ועכשיו, כאן, כאורחת לרגע בבלוג אני שמחה לשתף אתכם ברגע שנעצר אצלי במצלמה.

                  כלנית גרינברג

                  יוני 2011

.

.

.

.

.

.

.

.

ואם אתם רוצים לראות עוד, תכנסו לכאן, כדאי.

 

10 תגובות to “לב מלא”

  1. גוני Says:

    יפה לכן, יפות לכן, כלומר יפה לנו (או בצניעות, לי)

  2. דודו פלמה Says:

    מיכל, הו מי יתנני במדבר מלון אורחים,
    מרהיב עין ומרחיב לב, סלט של כלניות.
    הצילומים, הבלוג הפתוח לרווחה:
    הכל נמצא כנראה בעין הטובה-
    מי האיש החפץ חיים
    אוהב ימים לראות טוב.
    לראות טוב, אולי זה כל העניין.
    חייתה נפשי. שבת שלום

    • mooncatom Says:

      בוקר טוב דודו יקיר.
      אני צריכה להסביר לכלנית משהו.
      כלנית את שומעת?
      איך שאת שומעת את המילים האלה של דודו,
      את ישר יכולה לנשום לרווחה, להירגע,
      כי כשדודו עובר לניגון 'מי האיש החפץ חיים…'
      זה אומר שהוא, מצא את החן.

      אז שבת שלום דודו,
      תודה על הניגון הטוב.

  3. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    תודה לך ותודה לכלנית.
    נהדר.

  4. Calanit Greenberg Says:

    תודה רבה לכולכם ולעולם שלנו שלא נותן לנו להתעלם מהחן שבו כי זו תמצית חיי, לראות את הקיים להעריך ולהעביר הלאה. שבת שלום אנשים טובים

  5. עדו Says:

    וכמשבית השמחות הרשמי של האתר אני חייב להגיד שיש לי הרגשה שהמסך הקטן של המחשב עושה קצת עוול לצילומים והם צריכים איזה חצי קיר לפחות.

    • mooncatom Says:

      טוב,
      אז כמו שהסברתי לכלנית
      את פשר הניגון של דודו,
      אני נדרשת כאן להסביר לה,
      שבשפה העדואית,
      זו למעשה מחמאה ענקית,
      בגודל חצי קיר לפחות.
      האין כך?
      תודה בשמה.

להשאיר תגובה

