שלוש+ [8]

כ' בתמוז

חמוץ – מר – מתוק

אז אני היחידה משלושתינו שהייתי מלצרית פעם, להן אין את הזיכרונות האלה ועל כן הן מסוגלות להיות כל אחת בדרכה, ממש לא נחמדות אל המלצרים והמלצריות חסרי המזל שנגזר עליהם לשרת אותנו. אני לא אגלה מי היא מי, אבל בעניינים האלה הן מרירה וחמוצה. מרירה היא אכזרית וקשת לב, תוקפנית ומרשעת של ממש. חמוצה היא נרגנת, מתלוננת, מציקה וכפויית טובה. אני, המתוקה, המתחנפת. ואתם יודעים מה? יש לי הרגשה שאותי המלצרים הכי מתעבים. אני בטוחה שעלי המלצריות הכי מגלגלות עיניים ועושות חיקויים שלי: איך שאני מתנחמדת, מסתחבקת ומלקקת. לא מראה מלבב, בכלל לא.

אבל יש מישהי שכל המלצריות אוהבות, שהמלצרים מתים עליה, כן, נכון, קלפטע. היא תמיד מקבלת בדיוק מה שהיא רוצה לאכול ולשתות, וחיבוקים וחיבובים לרוב, והאמת היא שמגיע לה. היא לא חמוצה, לא מרה ולא מתוקה, היא אמיתית.

10 תגובות to “שלוש+ [8]”

  1. סתיו אדם Says:

    איזה יופי של שורות …. כתבת שהקלפטע היא אמיתית …אני חושב שהקלפטע היא השילוב ויש עוד טיפוס….הטיפוס האמיתי שבא לקבל שירות עליו הוא מוכן לשלם ….הטיפוס המציאותי , הוא מריר שרע לו …חמוץ שלא טוב לא , קטנוני שעבר עליו יום לא משהו אבל בעיקר הוא הוגן …ואמיתי ….

    תודה על השורות שהעלו חיוך על דל שפתיי הבוקר

  2. עדו Says:

    מעולם לא הייתי מלצר, אבל הייתי בל-בוי והשאלה שניקרה בי תמיד היא לא מי הכי נודניק, הכי רגזן או הכי לקקן אלא מי ישאיר לי את הטיפ הכי גדול.

  3. mooncatom Says:

    מה שנקרא:
    ממוקד מטרה,
    הא?
    טוב עדו,
    אני אף פעם לא ממש הצלחתי להיות…
    אבל גם לא הייתי אף פעם בל בוי!

  4. דודו פלמה Says:

    לא הייתי מלצר וגם לא הייתי בל בוי. אני הייתי פעם נער פרה.
    הייתה פרה ברפת באשדות שהייתה קופצת מעל לגדרות ומרוצצת בשדות. מה שנקרא 'לחופש נולדה'. היא הייתה די מעצבנת את הרפתנים, משום שהדבר שיבש להם את סדר היום, שהיה אמור לתקתק כמו שעון שווייצרי בין משמרות החליבה שהיו אמורות להיתרחש תמיד בשעה מדויקת. וכך נבחרתי להיות זה שיחזיר אותה מהשדה. כן, על גבעה תלולה הייתי ילד השדה אף פעם לא בוכה…

    • mooncatom Says:

      אין מה לומר,
      דודו,
      לקחת ובגדול.
      נער פרה זה הכי שווה,
      וממש ברגעים אלה אין דבר שהייתי רוצה יותר
      מלהיות קאוגירל, ולרוץ על גבעות קפוחות שמש.
      טוב,
      אולי יש קצת דברים אחרים
      לפני זה בתור.
      אבל אין ספק,
      להחזיר פרה בתשובה,
      זה הכי שווה.

  5. שלומית עוזיאל Says:

    אני (כמעט) תמיד מאושרת מהמלצרים. אני יושבת והם מגישים לי אוכל, אז אם הם לא חמוצים במיוחד בעצמם, אני מיד שבעת רצון ומבסוטה. לעומת זאת לחברות שלי שמנג'סות בעניין אחוזי השומן בחלב ואחוזי הזיתים בסלט אין לי הרבה סבלנות, מודה ;-)

  6. mooncatom Says:

    אח שלומית,
    תגובה מרעננת ביום חם!
    אשרי המלצרים שפוגשים אותך,
    ולחברות: ת ר ג י ע ו…

    תודה. נהדר.

  7. ניר הופמן Says:

    הכי אהובים הם הלא מתאמצים.

כתיבת תגובה

