שלוש+[9]

כא' בתמוז

בעיה קטנה – והפיתרון המוצלח שלה

היה לי פעם אהוב שלא אהב בתי קפה. הוא לא היה מפסיק לזוז בכיסא שלו בחוסר מנוחה, עיניו היו מרצדות ומחפשות סביב אחרי איזה עניין לענות בו, אצבעותיו מתופפות על השולחן והרגל שלו רוקדת בעצבנות מתחתיו. הוא לא אהב לשבת בבתי קפה, וזה כמובן גרם לי להרגיש דקדנטית, בזבזנית ושטחית כשהוא הסכים לעשות לי טובה ולבוא איתי. הוא היה לוגם את הקפה בשתי לגימות ומחסל את העוגה בשתי נגיסות ואחר כך היו באים הריצודים והקיפוצים וההעוויות. עד שהקפה שלי מתקרר, עד שאני לוגמת אותו באיטיות ומתענגת על העוגה ועל הסיגריה, הוא כבר נראה כמו דמות בסרט מצוייר שכל האיברים שלה רועדים ומשקשקים והופכים לקשר ענקי ורוטט. קלפטע היתה מתכווצת מתחת לכיסא שלי ומייבבת. האהוב שלי לא אהב לשבת בבית קפה. הוא לא הבין את העונג שבמעבר לזמן אחר, איטי. שבהתבוננות באנשים סביב, בהתנהגויות הקטנות הפרטיות שלהם, בסיפור שנרקם ביניהם, בין אם הוא אמיתי או רק כזה שאני מספרת לעצמי.

אז נשאר לי רק לשבת עם החברות שלי, ולהתגעגע אליו.

געגועים מתוקים כאלה.

10 תגובות to “שלוש+[9]”

  1. avivamishmari Says:

    מעניין מה היה אומר על האספרסו הזה.

  2. mooncatom Says:

    מי?
    :-)

  3. עדו Says:

    מוזר, לא זכור לי שיצאתי איתך אי פעם. מכאן שאני לא כזה מוזר, יש עוד כמוני בעולם.

  4. mooncatom Says:

    נכון!
    יש עוד כמה שלא יצאתי איתם בעולם!
    (ממש מעטים)

  5. דודו פלמה Says:

    מיכל, איכשהו סימון דה וז'אן פול
    לא יושבים טוב על חבורת בית הקפה שלך,
    למרות שדווקא הקלפטע דווקא כן יושבת
    טוב. מעניין מה סימון הייתה אומרת על זה.

  6. mooncatom Says:

    על סימון יש לי עוד המון.
    אני מבשלת רשומה עליה,
    אישה משהו משהו.
    אבל אני התכוונתי יותר בכיוון של:
    אלי אלי,
    אנא המצא לי,
    את ז'אן פול שלי…

    אהה. כן.

  7. אמא Says:

    אני מכירה אחד דומה לו ושמו אבא

  8. mooncatom Says:

    וואלה,
    בחיי,
    לגמרי.

  9. אורי Says:

    יפה!

כתיבת תגובה

