שלוש+ [11]

כג' בתמוז

צל עלים ועלים

 

לא ללכת תמיד באותה דרך,

לחפש דרכים חדשות בכל יום, זה חשוב.

אבל אם את הולכת בכל יום באותה הדרך

את מגלה דברים, ואת מגלה שההישנות של הפעולה

היא פעולה בפני עצמה, ושהחזרה היא קסם.

למשל החתול הזה: הוא עומד שם תמיד, חתול קטן ושחור,

אנחנו מסתכלים אחד על השני,

יש קצת חשדנות מצידו. מצטערת חתול,

אין לי שום דבר לתת לך, מלבד לטיפה,

שלא תיקח ממני,

ופרח גירנים ורוד גדול

האוחז בתוכו עדיין כמה טיפות של טל

שלא אתן לך.

השמים היום ג'ינס משופשף,

ולהליכה שלי היום בדרך הקבועה

אין שום מטרה, מלבד בחינה מחדש של הגילוי הזה,

שהישנות הדברים היא קסם:

אני בוחנת אותו על הדרך, על החתול, על השולחן בקפה,

על האופן בו אני מסדרת עליו את החפצים הקטנים שלי,

מבקשת את הקפה מהמלצר

ונכנסת אל תוכי בחיפוש אחר מילים חדשות.

.

6 תגובות to “שלוש+ [11]”

  1. avivamishmari Says:

    הישנות הפוסטים היא בהחלט קסם. להעריך את כל מה שחדש ביום הזה, לדעת שיש עוד אלף כמוהו, אבל רק אחד, וזה עכשיו.

  2. mooncatom Says:

    תודה אביבה.
    כעת,
    כשהכל רץ נורא מהר,
    וכולם צועקים נורא חזק,
    אני רוצה להשמיע את הקולות הקטנים האלה,
    להזכיר לעצמי.

  3. עדו Says:

    החתול כמו הבל-בוי הוא ממוקד מטרה, אם יש לך משהו טעים אז הוא מעוניין, אחרת לא ממש.

  4. mooncatom Says:

    תתפלא,
    חתולים יכולים להפתיע,
    למעשה זה הטבע האמיתי שלהם:
    להפתיע.

    (וגם רצוי שיהיה משהו טעים,
    ברור)

  5. שרון רז Says:

    אהבתי גם את התגובה שלך:
    "כעת,
    כשהכל רץ נורא מהר,
    וכולם צועקים נורא חזק,
    אני רוצה להשמיע את הקולות הקטנים האלה,
    להזכיר לעצמי."

  6. mooncatom Says:

    תודה שרון,
    שימחת אותי
    ה מ ו ן !

כתיבת תגובה

