שלוש+ [13]

כה' בתמוז

 

אתנחתא

"סליחה, אפשר לבקש ממך סיגריה בבקשה?"

בטוח יצא לכם לשמוע/להגיד את המשפט הזה.

ולמה לא שומעים/אומרים

"אפשר לקבל בבקשה ביס מהסנדביץ' שלך? הוא נראה לי מה זה טעים"

או

"שמעי, הצ'יפס הזה נראה לי יותר טוב מהפירה שלי, אפשר להתחלף?"

או

"סליחה, אפשר שלוק מההפוך שלך? בדיוק חסר לי אחרי הסנדביץ".

~

5 תגובות to “שלוש+ [13]”

  1. שלומית עוזיאל Says:

    נראה לי שהמקבילה ל"אפשר שלוק" וכו' היא "אפשר שאכטה?"…. ואת זה באמת מבקשים רק מחברים, לא?

    אגב, גילי מגיליסט (את בטח מכירה) הכריזה לא מזמן על החלטתה לבקש לפעמים לטעום מצלחות של זרים, כמחווה של זרימה ודי-לניכור, ודיווחה על הצלחה גדולה.

    התמונה מקסימה :-)

  2. mooncatom Says:

    הי שלומית,
    איך שכחתי שגילי עושה דברים כאלה…
    קטעים.
    ובעניין השלוק/ביס/שאכטה,
    כן את צודקת, נכון, זה משהו כזה אינטימי.

    ודרך אגב, הצצתי וראיתי
    שהצטברו אצלך רשומות שעוד לא קראתי, איזה כיף,
    צפי ביקור.

  3. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    עוד שתי אפשרויות:
    א. סליחה אפשר לשאול את החתולה שלך ליום-יומיים?
    ב. שלום אפשר לעניין אותך להצטרף לקרקס?
    ג. סליחה האם אפשר לטעום מהסלט שלך ולשכנע אותך בו-זמנית להצטרף לצמחונים ללא גבולות?

  4. שוֹעִי Says:

    כלומר, תבחרי שתיים מתוך שלש
    (-:

  5. mooncatom Says:

    אז ככה: צמחונים ללא גבולות נשמע לי
    גם כן כמו סוג של קרקס.
    והחתולה היא חלק מהמופע שלי.
    לא ממש בחרתי,
    הא?

    תודה שועי.

להשאיר תגובה

