49

כט' בתמוז

זוהי הרשומה מספר 499 בבלוג שלי.

אתמול מלאו לי 49 שנים.

מכאן ועד גיל חמישים יש שנה בדיוק,

חבל מתוח שאני מתחילה ללכת עליו,

מקווה לשמור על האיזון הדרוש.

זמן חשבונות בלתי נמנע, שבו ישנם שני טורים למלא:

מה שיש ומה שאין.

מה שיש, שנצבר, שממלא, זהו טור גדוש עד להתפקע, שופע כל טוב מכל סוג אפשרי, של שמחה ועשיה ושל כל מה שתלוי בי ואני יכולה. של מה שקיבלתי ממזלי הטוב, מהחיים הנדיבים עד מאוד.

בטור השני כתובה רק מילה אחת.

~

28 תגובות to “49”

  1. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    מזל טוב מעומק לב
    אני עוד ינוקא גם בגיל (בסוף החודש שרק החל
    ימלאו לי 38) וגם בכמות הרשימות (טרם מלאו לי 300)
    ובכל זאת יש כל כך הרבה יותר מיש ואין
    (בכל שלולית צל מרצדות נשימות של אור
    בכל אור משייטים דגי צל), חבל שאי אפשר להמיר
    את מספר הרשימות בשנים. כך אפשר היה לעקוף את מתושלח.

  2. mooncatom Says:

    תודה לך שועי ינוקא!
    טוב, תראה,
    כל רשומה שלך מנצנצת המון,
    אז בסופו של חשבון, יש לך…
    המון!

  3. שרית Says:

    מיכלי, את נהדרת כל כך בכתיבה שלך.
    הצלחת לזקק תחושה מאוד חזקה לכדי מילים פשוטות ויפהפיות.
    שולחת חיבוק חזק.
    שרית

  4. mooncatom Says:

    תודה שרית,
    חיבוק לך בחזרה.

  5. שרון רז Says:

    מזל טוב גדול מיכל. לא צריך לחכות ל-50 כדי לומר את זה, כל יום הולדת הוא חשוב, גם לא צריך יותר מדי לעשות עניין ממספרים עגולים… אני סבור שנשים פורחות בגילאים הנהדרים הללו. מספר נאה ביותר של פוסטים יש לך, תודה על דברים מלבבים שבתוכם. מאחל לך את כל הטוב שאת מאחלת לעצמך.

  6. mooncatom Says:

    הא הא,
    תודה תודה,
    ואחרי כאלה איחולים
    אין לי ברירה אלא לפרוח,
    הריני פורחת!

  7. עדו Says:

    מזל טוב! נשארו לך עוד 71 שנה.

    • mooncatom Says:

      זה הרבה או מעט? זה טוב או רע? זה מעודד או מייאש?
      אין תשובה לאף שאלה, לא נותר אלא לשער שזו גם כן ברכה,
      אז תודה.

  8. ליאורה Says:

    מיכלוש, התרגשתי! אכן בורכת בגלגול הזה בכל כך הרבה ברכות ומעלות… ושוב אני אומרת לך, שעבורי את השראה…

    נשיקות.

  9. mooncatom Says:

    ליאורצ'יק!
    תגידי, אני עוד בכלל לא כיסיתי אותך בנשיקות על התינוקנוק החדשדש,
    נכון?
    אז הנה!
    העם דורש תמונה.

    תודה על הברכות והאיחולים מעלי הסומק וממלאי הנחת.

  10. דורית Says:

    כמה אני אוהבת אותך אחותי

  11. mooncatom Says:

    אוי
    זה
    דבר
    שנעים
    לשמוע
    על
    הבוקר.

  12. שלומית עוזיאל Says:

    מזל טוב ושכל יום חדש יביא לך איתו עוד מבט רענן, הרהור, מראה מעניין והפתעה קטנה! הפוסטים שלך מביאים לנו את כל אלה, כך שביום ההולדת שלך, בסגנון ימי ההולדת של ההוביטים, את מחלקת מתנות לאורחייך :- )

  13. סתיו אדם Says:

    מזל טוב ….והרבה הרבה ….אושר עושר אבל בעיקר אאחל לך הגשמת משאלות לב כמוסות כגלויות …ובמהרה ….תודה על הכתיבה …תודה על השותפות

    סתיו

  14. מיכל Says:

    מיכל יקרה, מזל טוב!
    קוראת אותך ומתרגשת, הכתיבה שלך מיוחדת נוגעת לי כל פעם מחדש בבפנוכו. תודה!
    רק ממה שאני קוראת בבלוג רשימת "היש" שלך היא עולם ומלואו וזה בטוח רק על קצה המזלג..
    שתהיה לך שנת יומולדת שמחה וכל שתבקשי לו יהי!

  15. mooncatom Says:

    וואו, מיכל, איך את מצליחה בכל פעם לשמח אותי ככה.
    זה מרגש שאישה שמכירה אותי רק מהכתיבה שלי,
    מאחלת לי איחולים כל כך חמים, זה לא מובן מאליו בכלל.
    אני מודה מקרב ליבי,
    ואשתדל אכן להיות שמחה.

  16. גוני Says:

    מאחלת לך מילה אחת. כלומר הרבה ועוד אחת ונשיקה. אצלנו זה במבצע.

  17. mooncatom Says:

    גוני,
    אם היה לנו דולר על כל מילה שאנחנו מחליפות…
    אוהו אוהו.

    על הנשיקה,
    את מקבלת עודף שתיים.

  18. דודו פלמה Says:

    מיכל מזל טוב,
    איזו גיבורה את,
    היגעת לגבורות!
    כה לחי!
    (אפשר גם את הלחי השניה).

  19. mooncatom Says:

    תודה דודו,
    אני מבקשת לחי אחת לשמור לי.
    השניה – לכל השאר,
    ומותר לנשק.

  20. avivamishmari Says:

    מזל טוב מאוחר אך חם מן התנור הלוהט! את נשמעת מאוזנת לגמרי עם החשבון הקטן שעשית. שיהיו עוד הרבה שנים נפלאות.

  21. mooncatom Says:

    תודה על המזל טוב,
    הוא הגיע חם.
    ובעניין האיזון,
    טוב, נו,את יודעת…

    ת ו ד ה,
    אביבה.

  22. יעל קינן Says:

    יום הולדת שמח.
    תמשיכי לכתוב ולכתוב.
    יעל

להשאיר תגובה

