*

יג' באב

מה שיכול לעשות לי טוב עכשיו,

שמנחם את נקודת הזמן בה אני עומדת,

זו הרוח, הקלה, שבאה בחינם ובלי הזמנה.

כל השאר דוקר, תובע ממני

מה שאין לי.

אני שוב מתיישבת אל הבלי המחשב

בשעה שאני יודעת, שמה שאני באמת צריכה

זה את השמים.

אני מתנצלת בפני השמים,

מתנצלת בפני עצמי,

ומדליקה סיגריה

.

תגים:

9 תגובות to “*”

  1. שרון רז Says:

    סיגריה זה לא בריא. שמיים כן, ובמיוחד הרוח, צאי, שוטי על כנפי הרוח, הפנימית והחיצונית, והיום יש הרבה מההיא, הפיזית, משבי אוויר, חמצן באמצע אוגוסט.

  2. mooncatom Says:

    שרוני,
    זה שיר.

    נכון שנזכרתי בו בגלל הרוח,
    אבל עדיין, זה לא החיים.

    ובעניין הסיגריה אתה צודק.
    אני מתנצלת גם בפניך…

  3. דודו פלמה Says:

    מיכל, אני אוהב כשאת מפילה
    עלי שיר כאב עובר ושב,
    ומוסיפה צילום כה אוורירי
    ורך כדי לרכך.
    אני מודה ומתוודה
    שכבן לעדה הפולנית טוב לי
    עם הפאסיב אגרסיב הזה (-:

  4. עדו Says:

    לפחות הרוח עדיין בחינם. אולי גם על זה נצטרך לשלם יום אחד…

  5. mooncatom Says:

    דודו,
    הגדרה מעניינת,
    שלא לומר מרעננת…
    אבל אם אתה אוהב,
    אז שיהיה.

    ת ו ד ה.

    עדו,
    תאמין לי, לי זה עולה יותר.
    אבל בשבילך, בחינם.

    תיהנה.

  6. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    לעתים מה שאנחנו מפטפטים במחשבית
    יש בו התאמה לחיינו הפנימיים- הרגשיים
    ועל כן במידת מה לדרך השמים
    מה שכן בהתבוננות ממושכת בשמים ניתן להיחלץ מן השפה
    וזה לפעמים כל כך מרענן
    לשנות קצת את ההתבוננות בעולם,
    להפסיק לדובב אותה, להפסיק לתרגם אותה
    למלים. לפעמים יש בזה איזו רגיעה.

    • mooncatom Says:

      בוקר טוב שועי היקר,
      איזה כיף לקום אל שתי התגובות הנפלאות שלך.

      ההתבוננות בשמים
      היא מבחינתי הכרח נשימתי,
      והבלי המחשב, בדיוק כמו הסיגריה,
      הם סוג של מוות, לא פחות.
      אני יודעת כמה אתה דומה לי במובנים האלה,
      רק שאני די בטוחה שהשנים האחרונים הם לא אופציה מבחינתך,
      ואצלי יש באג במערכת…

      אמש התחיל להכתב אצלי בפנים,
      שיר שהתחיל במילים:
      איזה מזל שהשמים.

      יפה נכון?

      יום טוב לך שועי,
      עם הרבה שמים.

  7. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    דווקא עישנתי בצעירותי מקטרת ואחר כך גם סיגריות רגילות
    בערך בין גיל 23-20
    ואז הכרתי את אשתי שהסכימה לקבל הרבה משיגיונותיי
    אבל לא את העישון
    אז התחלתי לצמצם ולצמצם עד שהעישון נעלם

    באשר להבלי מחשב, אני לא יודע אם התכוונת לפייסבוק
    שאין לי או למשהו אחר,
    על כל פנים, הסיבה שאין לי פייסבוק הוא שזה נראה לי
    חושפני מדיי, וקצת "כותרתי" מדיי (כמו כותרות עיתונים)
    ואני, מה אעשה חווה את עצמי כיצור די מינורי,
    מתלמידיו של גראוצ'ו שקשה לו להשתייך
    למועדון חברתי כלשהו.

    לפחות לא באופן רשמי.

  8. mooncatom Says:

    כן שועי יקר,
    אם יבוא איזה מישהו ראוי
    ויבקשני לוותר על עישון,
    אני בהחלט אשקול…
    והבלי מחשב זה כל מיני מינים של דרעק.
    פייסבוק הוא אחד מהם.

    אם הייתי צריכה לדמיין לעצמי אותך מעשן,
    זה בטוח היה מקטרת. אלא מה.

כתיבת תגובה

