קיץ

טז' באב 

              .

               שיחפש אותי

               כאילו כבר הייתי שלו

               ואז איבד אותי.

               שיחפש אותי ואז יחזור אלי

               כאילו ממני הלך.

               שיחזור אלי

               ואז יקנה אותי

               בפרוטה, רק בשביל שאהיה

               שלו כדי שישמור עלי,

               שלא יאבד אותי,

תגים:

9 תגובות to “קיץ”

  1. עמית מאוטנר Says:

    שישלם אף יותר מפרוטה, כמו על המפתח החלוד (הנדיר) שמוכרים בשוק הפשפשים.

  2. mooncatom Says:

    קסם:
    מצאתי את המפתח הזה,
    בסוף יום, על המדרכה
    בשוק הפשפשים.

    ת ו ד ה
    עמיתי עמית.

  3. גוני Says:

    לו רק הייתה פרוטה אחת
    היה האושר בא מיד
    הוי הפרוטה והירח

    הוי הפרוטה והירח
    זה צמד חמד מני אז
    אם יש פרוטה ויש ירח
    אז הרומן חביבי זז

    שיר מקסים, מבכי ומרגש.

  4. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    זה יפה בפשטות עמוקה.
    הזכיר לי סוג של תגובה נשית אולי
    לשירו הנודע של ז'ק פרוור
    "בשבילך, אהובתי".

  5. mooncatom Says:

    תודה גוני,
    חבּיבּתי,
    על ירח.

    תודה שועי,
    אתה יודע שאני אוהבת
    שתולים אותי על אילנות גבוהים.

    בוקר טוב
    שימחתם אותי.

  6. דודו פלמה Says:

    מיכל, חז"ל אומרים שמי שחולם שהוא ניתלה על עצים גבוהים יעלה לגדולה!

    ובקשר ל"קיץ", סתם מעניין ששנינו הגבנו לאותו נושא
    (וכרגיל, את יותר אופטימית ומכילה ממני, כנראה כך נגזר).
    וכבר אני מבקש להקדים ולהכחיש בכל תוקף שהיה כאן תיאום מוקדם.

    http://2nd-ops.com/palmadu/?p=2623

  7. mooncatom Says:

    דודו, למה אתה ישר מכחיש,
    אתה לא יודע שעל ראש הגנב בוער הקיץ?
    ועוד בכל תוקף? נו באמת.

    אני הולכת להתעמק בכבשנים האלה שלך שם,
    נראה לי קצת מפחיד…

  8. עדו Says:

    אוי ואבוי.
    א. למה שהוא יחפש? אולי הוא ביישן ולא יודע איך להגיד לך שהוא מעוניין, אולי הגיע הזמן שתקחי את יוזמה?
    ב. שיקנו אותך בפרוטה? על זה את חולמת? כן , גם אני קניתי את אישתי בפרוטה (הצהרתי שהטבעת שווה יותר) וגם שברתי את הכוס מתחת לחופה אבל רק משום שאם היינו נוסעים לקפריסין מצבה החוקי של אישתי היה יותר גרוע מאשר בנישואים כדת משה וישראל.
    ג. לא שומרים על מי שאוהבים, ראי הפרק של 'חשיפה לצפון' שבו פליישמן יוצא למשימתו הסופית

  9. mooncatom Says:

    עדו, עדו, עדו,
    מה אגיד לך?
    ואיך בכלל עונים למי שכל כך השתדל,
    באותות ובמופתים, בעצות טובות ובנזיפות,
    לעזור לעלמה במצוקה?

    זה שיר,
    זה שיר
    זה שיר עדו,
    זה שיר.

להשאיר תגובה

