שמש

ט' אלול

        .

        קיבלתי אותו במתנה מהשמש

        והיינו בשמש אני זוכרת שביום ההוא

        הייתי השמש בעצמי

        הייתי חלמון עגול ורך

        והייתי צייד. לא, הוא היה והוא צד אותי,

        המבט שלו צד אותי ואני ארבתי למבטו.

 

        עמדתי על מעקה נמוך וכשהוא בא

        קפצתי אל תוך ים האנשים.

 

        בועת זכוכית שפתיתים של שמש נחים על קרקעיתה.

        אם את מעירה אותם, הם מתערבלים וזורחים.

        .

תגים:

4 תגובות to “שמש”

  1. שועי Says:

    מיכל יקרה,
    אני כל כך לא שמשי
    שהייתי צריך להיזכר שניה
    למה את מתכוונת כשאת כותבת שמש
    מילה שקשה לה למצוא מקום באוצר המלים שלי

    • mooncatom Says:

      בתור מי שמונעת באנרגיה סולארית,
      שמש היא חיים בשבילי,
      אבל אני גם יודעת שיש מי שכומש…
      אז לא נורא שועי,
      תבוא בלילות ירח מלא
      וניילל אליו ביחד.

      בינתיים,
      שבת שלום.

  2. דודו פלמה Says:

    התערבלתי

להשאיר תגובה

