חלום קטן

טז' אלול

.

נגזרתי לצללית בדלת המרפסת,

אור הבית מאחורי, להגיד שלום ולילה טוב

לערב ולרוח, לכוכב רחוק.

עטלף בא ונתלה על ענף.

מה הוא עושה שם?

מצא כנראה תות אחד שנשאר בשבילו.

אלך עכשיו גם אני, אתקפל פנימה,

אתלה עצמי בראשי למטה

מענפי השינה. אולי ימצא אותי חלום קטן

פיוס ללילה הזה.

.

תגים:

10 תגובות to “חלום קטן”

  1. שרון רז Says:

    ליל מנוחה. ללא חושך. עם אור פנימי.

  2. avivamishmari Says:

    בת שבע, איזה פרח בובתי נהדר. חלומות פז – או בעצם, חלומות כסף, לאור הלבנה.

  3. דודו פלמה Says:

    להיתלות מענפי השינה,
    ניסיתי את זה פעם. לילה טוב.

  4. עדו Says:

    תגידו, קרה לכם פעם שהתעוררתם בבהלה מהשינה בהרגשה שהרגע נפלתם? כי כל מי ששאלתי אותו אמרי לי שכן – גם הוא יודע על מה אני מדבר וזה למרות שכשאתה שוכב על מיטה אין שום סיבה שתרגיש שנפלת. טוענים שזה עניין אבולוציוני – חלומות שנשארו לנו מהתקופה שגרנו על עצים.

  5. עמית מאוטנר Says:

    הכי שורשים בכרית מגזע המוח. היספחי לתת המודע של האדמה.

  6. mooncatom Says:

    בוקר טוב חברים!
    כנראה שהאיחולים הרבים עבדו,
    ישנתי מצוין.

    ד ו ד ו,
    ועם הזנב?
    ועל הזרת הקטנה של הרגל?
    ורק בעזרת המחשבה?

    ע ד ו,
    אני דווקא מאנשי המערות,
    אבל זה קורה לי לפעמים.

    ע מ י ת,
    הצמחתי ניצן קטן מהקרקפת.

    ת ו ד ה
    לכולכם.

  7. שועי Says:

    מיכל יקרה, הואיל ומצאתי השנה לאחר הרבה מאוד שנים מחדש את הנאת השינה והחלימה שאבדו לי על הדרך, אני מקפיד לברך אנשים המתעקשים להקדים לאחל שנה טובה: שנה טובה, שינה טובה, חלומות טובים ונעימים. כמובן, רק עם אנשים שמבינים את ההקשר המלא של איחוליי.

כתיבת תגובה

