שבאים עם הסתיו

כג' אלול

               .

               למגדת העתידות היו עינים

               כחולות ושיער שחור מאוד,

               והיא אמרה לי לחכות.

               ככה היא אמרה לי,

               הקוראת בקלפים, שהיו לה

               שיער שחור מאוד

               ועינים כחולות כחולות

               וזה היה מזמן,

               ואני עוד מחכה.    אוי אלוהים,

               איזה שטויות במיץ עגבניות

               .

תגים:

10 תגובות to “שבאים עם הסתיו”

  1. תמי ברקאי Says:

    אוי אלוהים, איזה אחלה שיר!

    איזה כיף שכבר אפשר לשורר על הסתיו כי יש רוח סתווית נעימה!

  2. סתיו אדם Says:

    אני תמיד מגיע עם געגועים ….

    אהבתי

  3. דודו פלמה Says:

    כן, כמה נחמד שאפשר להאשים בכל את עונות השנה.
    תמיד אפשר אחר כך להגיד "זה לא אני זה הסתיו".
    אבל כנראה שהעונות מתרחשות גם בלב לא רק בעולם,
    ולכן זה תמיד אני. (היי מיכל בכוונה כתבתי אני ולא את.
    דיברתי על עצמי, לא על "את").

  4. רביב Says:

    אז תפסיקי לחכות

  5. דנא Says:

    איזה כיף סתיו !

    • mooncatom Says:

      וואו ריבי,
      נראה לי שלא חשוב מה הייתי כותבת,
      ואיזה תמונה הייתי מצרפת,
      אם הכותרת היא סתיו – את מרוצה.
      איזה כיף!
      סתיו!

      ת ו ד ה.

כתיבת תגובה

