הנה זה כמעט כאן,

כט' אלול

                    .

                    מה שאני אוהבת,

                    ערב ראש השנה:

 

                    השקט הולך ומסתמן,

                    מתווה צורתו, קוויו

                    מתבהרים על רקע הרעש.

                    אור החולין הבוהק והמסמא

                    יהפוך לאט,

                    לאור רך של ערב,

                    כזה שמנצנץ יפה

                    על לחי כוס יין.

 

                    יהיה לי החג שאני צריכה לו.

                    אמשוך אותו בעדינות, כמו קלף יחיד

                    מתוך החושך

                    .

 

לכל מי שאני אוהבת, בכל המקומות

10 תגובות to “הנה זה כמעט כאן,”

  1. איריס קובליו Says:

    שיהיה לך קלף אור מגרש חושך, מיכל
    שנה טובה

  2. orrit Says:

    אוף, כזה חג אני רוצה, קלף ששווה את כל החפיסה. שנהטובהאמן

  3. עמית מאוטנר Says:

    אמן, שישחק הקלף, מיכל. את כל כך מוכנה לשנים הבאות. וכל החשכים והצללים נסים מפני הזוהר הפנימי שלך. עדינות משיכת הקלף והנצנוץ על לחי כוס היין מזכירים לי את היופי המיוחד אליו השתוקקו חז"ל: "הרוצה לראות יופיו של ר' יוחנן, יביא כוס של כסף צרוף וימלאנה גרעינים של רימון אדום, ויעטר כליל של ורד אדום על פיו, ויניחנו בין חמה לצל". שירבו זכויותיך כגרגרי הרימון, מיכל. שנה טובה.

  4. שועי Says:

    מיכל יקרה, הקלף מנצח. מאחל לך שנה של חפיסת קלפים כזאת ויד טובה (-:

  5. mooncatom Says:

    יא אללה איזה כיף!
    שלושה משוררים וציירת.

    א י ר י ס,
    הציירת שיודעת את חשיבות עומק הצל
    למען המואר שלידו.

    א ו ר י ת,
    המשוררת שיודעת לחגוג כל רגע בחיים.

    ע מ י ת,
    המשורר שיודע את היופי והעדינות מבפנים.

    ש ו ע י,
    המשורר והקלפן המהמר היחפן השתיין,
    שיודע, בכלל, כמה דברים.

    איזו חבורה למשחק,
    שנעים לי כל כך לברך.

  6. דודו פלמה Says:

    מיכל, מה שהייתי מבקש, אם אפשר, זה
    לראות את כל הקלפים שאת מסתירה שם בחושך.

  7. meiravcohen Says:

    איזה יופי.
    ועכשיו נותר רק לעשות פוווווווו מלוא הריאות
    ולהביע משאלה
    או קודם להביע ואחר כך לעשות פו

  8. mooncatom Says:

    הידד, עוד משורר, ועוד ציירת…
    בוקר טוב חברים.

    ד ו ד ו,
    בקשתך אוקסימורונית מיסודה,
    או שאני מסתירה או שאני מגלה, אי אפשר שניהם.
    וחוץ מזה שבכלל אין לי קלפים.

    מ י ר ב,
    זה דומה אבל שונה, כלומר זה יומולדת של השנה,
    שהיא תעשה פוווו ותביע משאלה.

    איזה יופי,
    היא התחילה,
    תתחדשו!

  9. רות זקצר Says:

    שנה טובה מיכו. פו תודה לכל הרוחות, פו בבקשה ,אנא.

  10. mooncatom Says:

    והנה עוד,
    משוררת אהובה שלי.
    פוווו… תודה רותו,
    ושנה טובה,
    שירה מתוקה.

להשאיר תגובה

