א'

א' תשרי

                    .

                    תודה לך תשרי

                    על שביל של גוייבות ברוח

                    על הבטחת כלניות בפקעות

                    על שנה שנגמרה ואפשר לתרץ בה

                    נקודה בסוף משפט

                    .

8 תגובות to “א'”

  1. תמי ברקאי Says:

    שנה טובה, מיכלי
    עם נקודות בסופי משפטים
    שאחריהן מגיעים משפטים חדשים לגמרי
    והרבה, המון כלניות.

  2. דודו פלמה Says:

    השיר יותר יפה מן העובדה שאני
    מתעב גויאבות. מודה בהכנעה.

  3. revitalkeremויטל כרם Says:

    שנה טובה מיכל היקרה. אני אוהבת גויאבות.

  4. mooncatom Says:

    בוקר טוב חברים!

    ת מ י,
    בשבילך הייתי צריכה להזכיר גם קרמבואים, לא?
    אבל כלניות,
    מאוד.

    ד ן ד ו,
    אני בעיקר אוהבת את הריח שלהן,
    זה ריח שמריחים בלב.

    ר ו י ט ל,
    ואת בטח מבינה למה התכוונתי,
    ריח של סתיו וילדות.

    חג נעים לכם,
    ותודה.

  5. שלומית Says:

    ההזדמנויות האלה בחיים שהגיע הזמן לשים נקודה בסוף משפט, והמשפט טוב ומשמח ועם זאת בהחלט, יש תחושת סיום, הן כיפיות מאוד. שיהיו לך אחלה חגי תשרי! ושנה טובה :-)

  6. mooncatom Says:

    תודה שלומית,
    על מחשבה משמחת,
    ועל האיחול.
    שנה טובה ומתוקה לך!

  7. אמא Says:

    אני מזהה בתמונה אתביתי האהוב ומאושרת לראות שחגגתם את ראש השנה כל כך יפה בנות מתוקות שלי

  8. mooncatom Says:

    המפות והמפיות,
    הכוסות, האוויר,
    היה לנו נעים
    בבית שלך!
    תודה אמא

להשאיר תגובה

