חיה מוזרה

 יב' תשרי

               זה כתוב בגוף שלי

               על כל יום שעובר ונתלש ממנו

               הזרועות שזופות, הרגלים שזופות

               הבטן לבנה, כמו שאלה.

 

               רוח הערב שולחת אותי

               לתוך עצמי,

               לתוך שמיכת צמר

               לחשב חשבונות מרים.

 

               הכוכבים כבויים

               גם עיגול הירח לא מגלה כלום

               ואני חושבת שזה בסדר,

               זה בסדר שהקיץ כבר כמעט נגמר

               .

תגים:

12 תגובות to “חיה מוזרה”

  1. מהורהרת בנפשה Says:

    עיגול הירח שלח אותי הישר לחכמה הקדמונית לאה גולדברג:

    "…אותות הלילה
    יפים אך פשרם סתום. הרוח
    מגלגל בשמים את חשוק הכסף.
    ירח קדמון! איך שגו כולמו –
    האוהבים התמימים וחרטומי מצרים.
    …"

  2. דודו פלמה Says:

    מיכל הרהורי "סוף הקיץ".
    סוף הקיץ הן מן הסתם
    מהמילים העצובות ביותר
    בשפה העברית,
    זה הקיץ נגמר…
    ו"זה בסדר" לא מוחה
    את הדמעות.

    • mooncatom Says:

      בדיוק ככה דודו,
      כשהגבת לי על המשפט הזה בדיוק בשיר הקודם,
      התאפקתי לא לגלות לך שהמשפט הזה הוא המשפט שיחזור שוב.
      ואולי עוד,
      נראה.
      ומה שכתבת – הכל נכון.
      תודה.

  3. איריס קובליו Says:

    נפלא

  4. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    זה יפה, במיוחד עד החשבונות
    כי הבית הראשון כולו חוויה ורגש
    בלי חשבון; את החשבון יגישו לנו בסוף או שלא
    או שצריך להיות רואה חשבון או רואה ואינו נראה חשבון.

  5. orrit Says:

    אז בגללך כל כך חם פה.

    • mooncatom Says:

      אני? מה עשיתי? זה לא אני. זה הוא התחיל. טוב סליחה. לא התכוונתי. מבטיחה לא לעשות את זה יותר. אוף. מה כבר עשיתי. תמיד מאשימים אותי.

    • עדו Says:

      אני עם אורית. את לא חיה בסקנדינביה או אירופה, כאן ישראל.
      חם פה!
      חם פה כל הזמן !
      ואז בשיא החום כששמש אוגוסט מלהטת בשיא עוזה מה עושים הישראלים למודי הסבל?
      נכון, הולכים לנופש באילת.

  6. mooncatom Says:

    נכון עדו,
    אני חיה כאן ולא באירופה,
    ומזל שככה… אני אוהבת שחם לי.
    ובשבוע האחרון אני באמת ישנה עם שמיכת צמר.
    בחיי.
    חגשמח ושבת נעימה
    ולא חמה מדי.

להשאיר תגובה

