בדִברֵי כִּבּוּשִׁין

טז' תשרי

אבל לפעמים אין ברירה, הם שם, רוצים, מתחננים כמעט, כאילו לא למדו עדיין את לקחם: תראי, אנחנו בדיוק בגודל, במחיר, אנחנו מתים על הפִּלפל הזה האדום ועם השום והשמיר תמיד אהבנו להיות צפופים ביחד, אז קדימה, את יכולה להיות נאורה בעניין הזה, יללה תכבשי.

יצא טעים.

10 תגובות to “בדִברֵי כִּבּוּשִׁין”

  1. תמי ברקאי Says:

    גם אני רוצה! אני מזמינה את עצמי, אם עוד לא מאוחר מדי. :)

  2. mooncatom Says:

    תמי,
    יש מלפפון על שמך בטאבו.

  3. דודו פלמה Says:

    אני כל כך נגד הכיבוש עד שאינני אוכל מלפפונים כבושים.

    אמר רבי יהושע בן חנניה: מימי לא נצחני אדם חוץ מאשה תינוק ותינוקת…
    תינוקת מאי היא? – פעם אחת הייתי מהלך בדרך והיתה דרך עוברת בשדה והייתי מהלך בה. אמרה לי תינוקת אחת: 'רבי לא שדה היא זו?' אמרתי לה: 'לא דרך
    כבושה היא?' אמרה לי: 'ליסטים כמותך כבשוה'.

  4. mooncatom Says:

    אוי דודו,
    גם לא סתם מוחמצים?
    דאאאאי, אתה סתם ליסטים!
    התינוקת הזו נהדרת,
    אני עפר (כבוש) לרגליה.
    ת ו ד ה,
    ושבת נעימה.

  5. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    זוהי סוגיה אתית מורכבת וצריך להביא לנגד עינינו סוגיות מורכבות בחוק הבינלאומי בטרם נוכל להביע דעה בעניין
    למשל האם ניתן הקו הירוק נקרא כך על שם צבעו המקורי של המלפפון?
    מדוע למדי צה"ל יש צבע של מלפפון חמוץ?
    האם חילות השדה כובשים בחומץ, שעה שחיל הים כובש במלח?
    לא ייפלא מדוע אייל שני מעדיף עגבניות.
    פשוט נחסכת ההתלבטות המוסרית שמתחייבת משימוש במלפפונים.
    זה לא מעט כלל וכלל.

  6. שוֹעִי Says:

    דודו, ראה מה אומרת מסכת סנהדרין על אודות קישואים.
    רמז: מלפפונים מחמיצים/כובשים; קישואים מכשפים.

  7. mooncatom Says:

    הי שועי יקירי,
    אכן חיילות היבשה בחומץ והים במלח,
    בדיוק כך. ובעניין הקישואים,
    אז כשאמא שלי עושה אותם ברוטב עגבניות…
    הם אכן יוצאים מכשפים!

    שבת שלום.
    (אה, ועוד אני צריכה לעשות קפיצה קטנה
    ולהתאשפז מעט בסוכה היפנית שלך,
    להתראות)

  8. אלי Says:

    אהבתי
    ונזכרתי בחידה הנצחית האם מלפפון ארוך יותר או ירוק יותר. שאלה.
    ובררתי והעמקתי וחקרתי ובחנתי ויגעתי. עד שמצאתי. שמלפפון הרי ירוק גם לאורך וגם רוחב. בעוד הוא ארוך רק לאורך. הרי שכך, שמלפפון ירוקך יותר. בקטע הזה של המלפפונים. לדעתי יש גבול וממש לא די לכיבוש.

  9. עדו Says:

    את צמחונית כי לא רצית לדפוק שניצלים?

  10. mooncatom Says:

    א ל י,
    המלפפון אכן ירוק מאוד,
    לאורך ולרוחב, וגם חמוץ חריף,
    יאמי.

    ע ד ו,
    כן, בדיוק!

    תודה בנים.

להשאיר תגובה

