אוֹדָה למשקפים

יד' בחשוון

               .

               חרק גדול ועדין:

               שקוף כנפים,

               פרוק רגלים,

               אתה מוריד אותם

               מקפל

               ומניח.

               עכשיו ליטוף,

               עכשיו נפקח את הגוף.

               .

12 תגובות to “אוֹדָה למשקפים”

  1. תמי ברקאי Says:

    יפה, עדין, הכי טוב חיבוק.

  2. עדו Says:

    יופי, מעכשיו אני ארגיש שאני הולך עם חרק על הפרצוף. אם הם יתחילו לזמזם אני אדע למי לבוא בטענות.

  3. דודו פלמה Says:

    אפקט משק כנפי הפרפר-
    מתחיל בחרק שקוף כנפיים
    ונגמר בצונמי, יש פה תנועה
    יפה אל הקיום האנושי

  4. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה וכולם/ן,
    באשר לפרפרים וחרקים, עיינו ב-Naked Lunch של בורוז
    טקס הסרת המשקפיים (יפה תיארת) דומה בעיניי לטקס קיפול הטלית
    כאשר אני מסיים להתפלל, או להבדיל- לאופן הקבוע שבו אני מכין לעצמי תה/קפה שחור/מעט מן הערק (לכל מזיגה יש איזו ריטואל קטן נלווה)
    הריטואלים היום-יומיים שאנחנו בוחרים לקיימם, שיש להם חלק בלתי-מבוטל
    כנראה מתחושת הנוכחות בהווייה שמלווה את כולנו.

    • mooncatom Says:

      שועי יקר,
      זה משהו שהוא מאוד אני,
      (פעם דרך אגב חשבתי על ההקבלה
      בין היוגה שלי בבוקר לבין הנחת התפילין)
      כלומר תמיד הייתי
      ואז מישהו (עם משקפים)
      גילה לי שיש לזה שם: Mindfulness,
      נוכחות אולי היא המילה הכי קרובה בעברית,
      וגם מילה יפה מאוד.

  5. rutiyon Says:

    יפה יפה.

להשאיר תגובה

