סופרת או לא סופרת ?

יט' בכיסלו

        אם אני סופרת אז זה מכניס אותי לקצב, וזה טוב.

        אבל זה גם גורם להישגיות, לא תמיד טוב.

        הספירה מיטיבה עם הריכוז בתנועה, שזה טוב.

        אבל גם יוצרת בי אובססיביות, לא כל כך טוב.

        כשאני סופרת אני מחויבת, זה טוב.

        אבל פחות שמה לב לאיכות התנועה, ממש לא טוב.

        אז מה אני מעדיפה: איכות או כמות,

        בוחרת אחת מהן ומצטערת על השנייה.

        כשאני מתחילה לספור אני קצת בחרדה שאתבלבל,

        אם אני מחליטה לא לספור אני פוחדת שאוותר לעצמי.

        אז אני מחליטה לספור ואז מתבלבלת,

        מחליטה לוותר על הספירה,

        ולא מצליחה להפסיק.     אבל יש

        ימים טובים, בהם הספירה מחליטה על עצמה,

        אם להיות או לא, ואני מסכימה לה.

        ובכלל, אם תשאלו אותי, אני לא סופרת, אני משוררת.

        אולי זאת יומרה, אבל ככה אני אוהבת להיות.

תגים:

4 תגובות to “סופרת או לא סופרת ?”

  1. עמית מאוטנר Says:

    גדול! חכם ומצחיק. ותצלום מצוין, מחווה לשורה הרביעית!

  2. דודו פלמה Says:

    מיכל יקרה,
    האם זו דרכך לבשר
    לנו שספר שירים בדרך?
    שמחה גדולה הלילה…

    • mooncatom Says:

      תודה דודינקה,
      אין ספר בכלל,
      ובאופן פרדוקסלי
      העובדה שאתה חושב שראוי שיהיה,
      מספיקה לי בהחלט, ואין לי אפילו צורך בו.
      שמיח! שימחתני!

להשאיר תגובה

