מתנה לנוּנָה [3]

כה' בכיסלו

אחרי שקיבלתי ממנה כל כך הרבה מתנות יפות, החלטתי שגם אני רוצה לתת לנוּנָה אחת. כן, היא אמנם קוראת מחשבות מדופלמת, אבל את שלה היא לא מגלה. בסדר, הגיוני.

אז החלטתי לסרוג לה מחשבות, כאלה סודיות, פרועות מאוד ולפעמים מסודרות, דוגמא חוזרת וגם בלגן, שבורחות לכל מקום ובכל זאת נשארות איתה, שלה. הן כחולות, ברור שהן כחולות, כמו המים והשמים. כמו הגשם. כמו החוט.

תגים: , ,

17 תגובות to “מתנה לנוּנָה [3]”

  1. אלי ששון Says:

    לסרוג – זה לתפור את כל החורים. אהבתי את הרעיון

    • mooncatom Says:

      זו מחשבה נפלאה אלי,
      שמזכירה לי את מורתי האהובה לרישום פרידל עליה השלום,
      שאמרה לנו כבר מההתחלה, שצריך לרשום את החללים שמסביב ובין הדברים, ומתוך כך יתהוו הדברים.
      ת ו ד ה.

  2. aya Says:

    הקצה חוט הזה, שמוביל למחשבה הבאה.. לאן היא תלך מכאן? נגיד אחורה לפוסט הקודם.. יוצא מימד ממש מענין

    • mooncatom Says:

      איזה כיף כשמבינים אותי,
      כשיורדים לקצה החוט התכלכל של דעתי,
      שימחתיני על הבוקר איה,
      כפל כפליים ומשולשיים.
      ת ו ד ה !

  3. דודו פלמה Says:

    מיכל אאוריקה,
    עכשיו אני מבין את פשר
    ההתעסקות בנונה במשך
    שלושה פוסטים, היא מזכירה
    לך את פרידל. (תודי שיש
    הרבה מפרידל בנונה).

    • mooncatom Says:

      דודו! אתה הכרת אותה??
      נכון שהיא היתה אדירה?
      אין לי ספק שיש הרבה מפרידל בנונה,
      ופרידל היא ללא ספק אחת מאימות המזון
      של איה שאיירה את הספר, בין אם היא יודעת את זה או לא.
      אהבתי את פרידל מאוד,
      וזה מצחיק, כי היא היתה מן סנדקית לרישום שלי,
      כמו שאורית היא מן סנדקית לשירה שלי.
      אז המעגל כאן לגמרי שלם.

  4. עדו Says:

    בתור בן אני לא מבין מה מיוחד באחת שקוראת מחשבות. מה, לא כולכן כאלו?

  5. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    נונה קוראת מחשבות תחת ענני כבשים?

    [זאת נראית לי כותרת מתאימה ליצירה שבסוף]

    • mooncatom Says:

      ניחא שועי,
      אם כבשים ראית,
      או שמא רעית, שיהיו.
      וטוב שהזכרת לי סרט נורא יפה
      על מנשק'ה קדישמן
      ששמו 'הכבשה הכחולה'
      (עשו דני דותן ודליה מבורך)

  6. נורית Says:

    הופתעתי לספר שלך בובות ומחשבות ,מחשבות והרבה בובות גם סבבו אותי . אהבתי את הספר . השיעור שלי , הוא איך לא להיות מוצפת במחשבות שהפחצים והבובות לילד והמבוגר מסוג מסוים לא מיטיבים עם הריכוז. ראיתי כמה תמונות ולא את כל העלילה
    הצלחה לך עם הספר.

  7. נורית Says:

    מצטערת על שגיעת כתיב חפצים ולא פחצים עם כי מתקבל יפה לנושא.

  8. שלומית Says:

    מקסים.

  9. orrit Says:

    פתאום, באמצע יום חורפי גיליתי שנונה קיבלה מתנה. זה חסד גדול לקרוא את המחשבות של קוראת המחשבות. בדרך כלל אנשים שעושים ניסים לא זוכים לאותם ניסים בחזרה. אפשר שתקראי גם את המחשבות שלי? הן מסולסלות ושולחות חוט עד אליך. לכל אורכו תלויות טיפות של טל וגשם, ושאר דברים קטנים שקורים בימים שיש בהם שפע.

    • mooncatom Says:

      אוי אורית כמה כבר חיכיתי שהמתנה תגיע אליך גם,
      כי לא הספיק לי שהיא הגיעה לנונה…
      אבל אולי היא הגיעה בדיוק בזמן, לחמם את היום הקריר,
      להכחיל את האפרורי. מכל מקום, אהבה, לשני הכיוונים.

      והמחשבות של נונה?
      סרגתי אותן, אבל
      אני לא יודעת אותן.

להשאיר תגובה

