מילה [12]

כח' בכיסלו

~

אָמָּנוּת  נ'  יצירה ששוקע בה כשרון רב ויש בה כדי להנות את הרואה או את השומע ולגרום להם חויה אסתטית, בתחום הציור, הפיסול, הספרות, המוסיקה וכדומה.

אֻמָּנוּת  נ'  מלאכה, מקצוע.

~

חלמתי שמישהו היכנשהו כותב את הערך המילוני של המילה אמנות. וכשקמתי חשבתי שני דברים. הראשון היה משהו שצילמתי פעם.

והשני, שעלי לפתוח את המילון ולהסתכל. הסתכלתי, ואחר כך כתבתי מסה ארוכה וטרחנית על ביטול האבחנה הזו (כך שמעתי) שעשתה לאחרונה האקדמיה, ואחר כך מחקתי אותה, עזבו, תחשבו לבד, אתם יודעים למה אני מתכוונת. אני חושבת שדווקא הצילומים, שחשבתי עליהם מיד עם היקיצה, אומרים את זה הכי טוב.

תגים:

2 תגובות to “מילה [12]”

  1. הדסה גורוחובסקי Says:

    היי מיכל
    נכון, לא צריך להתעמק בהגדרה
    שהרי בלאו הכי היא משתנה ( או אסלה) מתקופה לתקופה
    ואם החלטת שהצילומים שחשבת עליהם עם יקיצה
    הם אמנות, אי אפשר לשבור לך את המילה
    שיהיה לך שבוע חמים וטעים
    הדסה

  2. mooncatom Says:

    הדסה,
    המורה האמיתית הראשונה שהיתה לי בעולם לאמנות!
    (וגם לטבע, אבל זה סיפור לגמרי לגמרי אחר
    שעוד יסופר פעם, או לא)
    אני לא החלטתי שהצילומים הם אמנות,
    ובדיוק בגלל זה נזכרתי בהם… ועדין אין החלטה,
    אבל הכיף הוא שיש לי בלוג והוא סלט ומה שאני שמה בו יהיה בו!

    שבוע חמים וטעים גם לך יקירתי, מורתי.

להשאיר תגובה

