ביסקוויטים מאושרים

ו' בטבת

בערב שכזה, עם כאב גרון ודיכדוך קיומי, מה הכי הגיוני לעשות? לא רק לשתות תה, זה נחמד אבל בערב כזה הייתי רוצה להיות הבסקוויט, ולטבול כולי בתוך התה. יש כמה ערבים בשנה שבהם אבמטיה היא התרופה לכל המחלה הזו שקוראים לה חיים. בגלל שכל סנטימטר בבית שלי מנוצל בחסכנות מתוחכמת, אז ברור שאין לי אמבטיה, זהו הרי פיל לבן גדול שרק שוכב שם מטופש רוב השנה. אבל כאן בבלוג, אני מזמינה אתכם לפסטיבל האמבטיה של יום ראשון, הראשון לחודש הראשון של השנה החדשה. תתחממו, תתבשמו, תשרו את הבהונות ואת העצבונות.

 

12 תגובות to “ביסקוויטים מאושרים”

  1. איריסיה קובליו Says:

    איזה אוסף נהדר מיכלי. וטוב לפעמים להתבסקווט:)

  2. שוֹעִי Says:

    מיכל יקרה,
    פעם קנו לי ליום הולדתי ברווזונים צהובים לאמבטיה (מן הזן המצפצף) אבל הילדים החרימו לי אותם לפני שהספקתי לעשות בהם שימוש. כבר שנים לא השתכשכתי באמבטיה..אבל כשקיבלתי את הברווזונים חשבתי לרגע, הנה חוזרים לילדוּת. (כלומר, זו שאלה לגבי הילדוּת, האם כשהייתי ילד הייתה לי ילדוּת) אז עוד חלמתי שאהיה רב-חובל, לא שאהיה סוג של רב-חובב או של רב-סובב (-:

    • mooncatom Says:

      רב סובב?
      על חד אופן, בטח!

      כשהייתי ילדה לא היו לי ברווזוני אמבט,
      ולכן עכשיו הם רקוויזיט חשוב במקלחת,
      פיצוי, קישוט סנטימנטלי.

  3. avivamishmari Says:

    החלמה מהירה! כמה יפהפייה התמונה של הלן מירן ששוכבת שם באמבט, בלבן רגוע.

  4. anatlevin12 Says:

    לפעמים אני קוראת אותך ונדמה לי שאת כותבת במיוחד בשבילי. וודאי אנשים נוספים מרגישים כך. זו תחושה ממש טובה, זה יופי, רק שתדעי

    • mooncatom Says:

      אח ענת, כמה טוב,
      מחמם חדרי לב ובטן ביום כזה,
      וגם מצחיק כי אני נזכרת,
      שכתבתי לך דברים דומים לאלה אצלך,
      אז זה באמת
      יופי.
      ת ו ד ה.

  5. עדו Says:

    לא נכנס לאמבטיות , לא מסוגל להירגע בבתי קפה ועל שפת הים בכיסא נוח אני בטח אקבל התמוטטות עצבים.
    אבל את הבלוג שלך אני דווקא קורא די בקביעות.

    • mooncatom Says:

      אבל אמבטיות וירטואליות,
      זה בסדר, נכון?
      הרעיון הוא שכאן אתה לא באמת אמור להרגע,
      וזה מספיק תזזיתי כי גם אני לא ממש נרגעת,
      ובכלל, כיף כאן.
      ואני נורא שמחה שאתה קורא, די בקביעות.
      תודה עדו,
      תודה
      תודה.

  6. שלומית Says:

    אוי, גם אני מדוכדכת קיומית היום. אם כי קצת פחות אחרי שקראתי את הפוסט שלך.

    • mooncatom Says:

      שלומית שלומית,
      יש לך בכלל קצה קצהו של מושג,
      כמה זה משמח לשמוע??
      גם מפלס הדיכדוכיות שלי מיד יורד עכשיו!
      ת ו ד ה.

להשאיר תגובה

